بهت توصیه میکنم یک بار ناخن بکاری بعدش بهش اعتیاد پیدا میکنی اونقده روحیه ی آدم زنده میشه که نگو حتما امتحان کن. همین کارا رو نمیکنی فکر سامان ولت نمیکنه دیگه!!!
البته شاید به موضوع ربطی نداشته باشه ولی حالا که بحث شد اینم توجه کنین که اگه نماز میخونین و به وضو و غسل هم عقیده دارین بد نیست که یه نگاه به نظر مراجع تقلید در مورد حکم ناخن کاشته و صحیح یا ناصحیح بودن غسل و وضوتون هم بندازین
علاقه مندی ها (Bookmarks)