به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 32
  1. #21
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array





    نقل قول نوشته اصلی توسط zzzz نمایش پست ها

    باغبان چرا اینجوری مینویسی؟
    قبل اینکه باسامان اشنا شم میخواستم همسرم دکتری چیزی باشه خخخ اصن پول برام مهم نبود فقط تحصیلات :)
    ولی بعدش نظرم کلاعوض شد الان ظاهر مهم شده قیافه و تیپ متاسفانه
    خیلی تنهام وقتی خانمارو میبینم کنار شوهراشون قدم میزنن یاتوماشینای مدل بالا دلم میگیره میگم ینی انقد کمم که اون پسره بی لیاقت منو نمیخواد ؟ حالا ماشین نخواستیم تحصیلاتم نخواستیم پولم نخواستیم
    انقد دلم براش تنگ میشد که میرفتم الکی ایدی درست میکردم باهاش رو مسنجر حرف میزدم

    سلام


    سئوالم ، خب ، یه خورده غلط انداز بود!!! ( ببخشید )

    هر فردی در زندگی اش یه چیزهایی دوست داره

    یعنی در عالم ذهنش به سمت چیزهایی که دوست داره ، رویا پردازی می کنه !

    این رویا پردازی ، می تونه هر چیزی باشه :

    زن آینده - شوهر آینده - کار و ........( مرد و زن )


    ما به سمت چیزی که فکر می کنیم هدایت می شویم .

    مثلا اگر من همیشه در ذهنم رویا پردازی کنم که در سر کار - زیرابم را می زنند

    خب می زنند .


    این چیز هایی که می خوام بهت بگم باید خانم ها و آقابان متاهل بهت بزنند .

    زیبایی بعد یه مدت برای آدم تکرای میشه !

    چیزی که مهمه ، تعهد زن و شوهر نسبت به همه - چیزی که ، همیشه در کنار هم باشند - برای هم باشند - نفس هم باشند و ....

    شما این جوری هستی .

    ولی اون ، این جوری نیست !

    من قبلا گفتم ، یکی از دوستای دورم شبیه اونه - دختره بهش زنگ می زنه میگه امشب برام خواستگار اومده

    تو خواستگاری زنگ می زنه به دوستم ، میگه اگه علاقه داری ، هنوز دیر نشده - بیا .

    به دوستم گفتم بهش چی گفتی - گفت بهش گفتم : من خوشم نمیاد ازت

    بهش گفتم برا چی با روحیه دخترها بازی میکنی ! .

    دوستم تنوع طلبه - هی میگه شاید بهتر از این باشه .

    شما بد نیستی - اون تنوع طلبه !

    و ازدواج با چنین اشخاصی اگر مانند یوسف هم زیبا باشند اشتباهست !

    ...............................................

    شما مشاور می ری - لازم نیست وابسته به مشاور بشی !

    مشاور باید بهت تکنیک بگه که قضیه را حل کنی

    اون مشاور هم در صورتی موفق می شود که شما خودت بخوای!

    ......................................


    وقتی اون پسره را از ذهنت بیرون کنی و بندازی تو سطل آشغال

    ذهنت جای خالی پیدا می کنه !

    به زندگی عادی ات ادامه بده - سرکار به موقع برو - به پیشرفتت ادامه

    ازدواج را به خدا بسپار

    ان شالله درست میشه .

    .................................................. ......

    از این به بعد اسم و قیافه نحسش اومد تو ذهنت

    یاد این عکس بیافت :






    OK



    ​​

  2. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    یاس پاییزی (چهارشنبه 28 مرداد 94), zzzz (پنجشنبه 29 مرداد 94), آخیش (پنجشنبه 29 مرداد 94)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط :)لبخند نمایش پست ها
    سلام :)


    بهت توصیه میکنم یک بار ناخن بکاری بعدش بهش اعتیاد پیدا میکنی اونقده روحیه ی آدم زنده میشه که نگو حتما امتحان کن. همین کارا رو نمیکنی فکر سامان ولت نمیکنه دیگه!!!

    البته شاید به موضوع ربطی نداشته باشه ولی حالا که بحث شد اینم توجه کنین که اگه نماز میخونین و به وضو و غسل هم عقیده دارین بد نیست که یه نگاه به نظر مراجع تقلید در مورد حکم ناخن کاشته و صحیح یا ناصحیح بودن غسل و وضوتون هم بندازین

  4. 3 کاربر از پست مفید gisooo تشکرکرده اند .

    zzzz (پنجشنبه 29 مرداد 94), آخیش (پنجشنبه 29 مرداد 94), افسونگر (پنجشنبه 29 مرداد 94)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 29 مرداد 94 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1394-3-15
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    1,871
    سطح
    25
    Points: 1,871, Level: 25
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    205

    تشکرشده 184 در 75 پست

    Rep Power
    0
    Array
    حانم گیسو شما احیانا ناظم مدرسه نیستید؟

    ساناز جان من چادری ام اما گناه نکردم دختر شدم که!!! گناه نکردم بچه مسلمون شدم که!!! منم آدمم. منم دل دارم. منم سلیقه دارم منم دوست دارم تمیز و مرتب باشم. من فقط بعضی

    موقع ها ناخن میکارم . به هر حال میدونم این سایت ظرفیت این جور صحبتا رو نداره اما هدفم کمک حرفه ای به تو بود .

    جهت اطلاع شما خانم گیسو من نمازم میخونم . اگه خدا قبول کنه. خیلی سخت نیست فهمیدن اینکه بعضی موقع ها لازم نیست نماز بخونم . تو رساله ی صفحه ی 135

    خط 12 نوشته یه روزایی خانما ازنماز خوندن معافن . البته ممکنه رساله ی شما صفحه اش متفاوت باشه. به هر حال اونطور که پیداست شما بیشتر از من لازمه رساله مرور کنید.

    یاد ناظم مدرسه مون افتادم که ما رو مجبور میکرد بریم تو نماز خونه ی بو گندو نماز بخونیم!! یادم میاد اون موقع از خدا متنفر بودم چون حالم از بوی جوراب به هم میخورد . اون خدایی که گفته

    بودن به ما نه حالیش بود بهداشت چیه نه تمییزی و نه زیبایی!!! تا مدتها نماز رو با بوی بد یکی میدونستم و از نماز خوندن خجالت میکشیدم و کاری پست میدونستم به هر حال بچه

    بودم .واقعا چه زجری بود اون موقع ها مخصوصا برای دخترای حساس و نیازمند به حضور خدا تو زندگیشون. معذرت میخوام ولی من به حرفای بی فکر مخصوصا دینی حساسم چون هر چی

    خدا زده شدم به خاطر همین رفتارا بوده و هست. فکر نمیکنم ساناز یا من یا هیچ مسلمون دیگه ای باشه که غسل و وضو رو حداقل تو کتاب دینی نخونده باشه!!! مگه اینکه کلا دینش چیز

    دیگه ای باشه. من هم تو کتاب دینی خوندم رساله هم سه تا دارم. حتی استفتائات هم دارم و مطالعه میکنم. با اینکه اندازهی شما مومن نیستم که امر به معروف بلد باشم.

    من خودم از خانومای چادری که حتی لاباساشونو نمیشورن حالا عطر زدن نه هااا که گناه داره و حتی موهای دست و صورتشونم اصلاح نمیکنن میان بیرون و اسم این کارشون و در واقع

    تنبلیشون رو دین میزارن بدم میاد. با اینکه خودم چادری ام اما وقتی همچین خانومایی رو میبینم از اینکه من هم جز این دسته ها محسوب میشم خجالت میکشم!!! واقعا نمیدونم چه طور

    اسم خودشون رو گذاشتن خانم. نمیدونم چه طور خودشون وضعیتشون رو تحمل میکنن.

    نمیدونم شما چه حسی دارید همچین خانومایی رو میبینید ولی رسیدن به خود اصلا گناه نیست بلکه ثواب داره چون باعث میشه حداقل دیگران آزار نبینن!!!

    ساناز جان من واقعا اشتباه کردم با شما همچین صحبتی کردم. احساس کردم چون اونقدر به خودت نمیرسی که توهم دوست داشتن پسر خوشگل و دماغ عمل کرده زده به سرت دقیقا مثل

    دخترایی که توهم میزنن از پسر خشن خوششون میاد شدی و اگه بری تو زندگیشون اکثرا دخترایی هستن که زیادی مظلومن یا مورد سو استفاده جنسی قرار گرفتن . گفتم بد نیست

    بفهمی دختری و تو باید آرایش کنی البته فهمیدن با دیدن خود در این وضعیت خیلی فرق داره. به هر حال حرفای تو در مورد پسر خوشگل و آرایش کرده زیاد طبیعی نیست و نشون دهنده ی

    یه جور مشکل یا عقده است که باید یه جور حلش کنی. لطفا توصیه ی من رو نادیده بگیر. یه وقت از صراط مستقیم خارج میشی. از راه دیگه ای برو. من هم فقط نظریه میگم حدسام اکثریت

    اشتباهه. اشکال نداره اگه دخترای چادری رو موجوداتی کثیف ببینی اکثریت این جورین و من خودم بارها دیدم و بهت حق میدم.

    خانم گیسو انتظار همچین جوابی از شما رو نداشتم . نمیدونم مار از پونه بدش میاد در خونه اش سبز میشه من هم متاسفانه به خاطر شرایطی که داشتم به چنین جواب هایی آلرژی

    دارم.بیشترش برای تلاشم برای برگردوندن خدا به زندگیمه که سر همین چیزا از دستش دادم. قطعا شما خانم مومنی هستید و اشکال از شما نیست. اشکال از منه. شما قصد راهنمایی

    داشتید ولی من خیلی حساسم. امیدوارم شما بتونید با نگاه دینی تون به خانم ساناز کمک کنید چون ایشون با شما خیلی هم عقیده ان. قطعا من چون خودم مشکل دارم صلاحیت کمک به

    ایشون رو ندارم. امیدوارم به خاطر تندی من ناراحت نشید. شما درسته از نظر خودتون چیزی نگفتید ولی از نظر من دقیقا توهین کردید به یک خانم جوان.

    امیدوارم در جواب من پستی نفرستید چون تایپک خانم ساناز منحرف میشه. ممنون.
    ویرایش توسط :)لبخند : پنجشنبه 29 مرداد 94 در ساعت 01:54

  6. 4 کاربر از پست مفید :)لبخند تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 29 مرداد 94), zzzz (پنجشنبه 29 مرداد 94), آخیش (پنجشنبه 29 مرداد 94), افسونگر (پنجشنبه 29 مرداد 94)

  7. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    عزیز دلم چرا اینقدر ناراحت و عصبانی شدی
    مطمئن باش تو از من خیلی مومن تر و با ایمان تری
    من فقط دیدم بعضی خانم ها این رو نمیدونستن اخه تو یه سایت دیگه ای بودم یه خانم تاپیک زده بود کاشت ناخن ایا اینا رو باطل میکنه یا نه و خیلیا نظر داده بودن و خیلی ها زیرش نوشته بودن اصلا از این موضوع اطلاع نداشتن من خودمم نمیدونستم و خواستم اگه نمیدونین برین بخونین... و البته برای خود من این مسئله مهم نیست و فکر کردم برای شما شاید مهم باشه و ندونین و خواستم خیر سرم اطلاع رسانی کرده باشم تو این مورد نمیدونستم اینقدر عصبانی میشین...

  8. 2 کاربر از پست مفید gisooo تشکرکرده اند .

    zzzz (پنجشنبه 29 مرداد 94), آخیش (پنجشنبه 29 مرداد 94)

  9. #25
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود دگربار
    لطفا د رتایپیک دیگران بحث نکنید همراستا با نظرات بقیه دوستان و عنوان تایپیک جلو برید

    یه شغل خوب داری ایشالله یه درامد خوبم بهش اضافه میشه فوق لیسانس هم که داری دختر چندنفر دوروبر خودت میشناسی موقعیت تورو داشته باشند چندتا دختر آرزشونه جای توی باشن چنتا خانوم بزرگتر از سن تو دوست دارن شغل داشته باشند یا مدرک فوق لیسانس ولی شما حداقل جفتشو داری
    بعضی وقتها بجای اینکه نگاه چی را از دست داده ایم بهتره به دارایی هایی که داریم نگاهی بیاندازیم قدر داشته های خودت را بدان شما هنوز سنی نداری جوان هستی و پرانرژی هنوز کلی راه هست که باید طی بکنی نشستی زانو غم بغل کردی که چی بشه آخه؟فرصت های زندگی مثل برق و باد میان و میرن چشم روی هم میزاری میبینی یکهو سنت شده 30یا40 اونوقته که حسرت این روزها و لحظات از دست رفته را میخوری

    هر کسی قرار نیست به هر قیمتی تا ابد با من بماند ...
    لطف بسیار بزرگی در حق خودمان خواهیم کرد اگر کسانی که روحمان را،
    مسموم میکنند را رها کرده و به آرامش پناه ببریم ...
    زندگی به من آموخت که هر اشتباهی تاوانی دارد ،

    بخودت زمان بده عجول نباش دنبال دلیل نباش چرا رفته چرا نماند پرنده ای که رفتنیه دنبال بهانه میگرده که بپره

    با سلام
    راه هاي كوتاه بر اساس لذت درون همان كاري هست كه يك معتاد را از ترك دائمي باز مي دارد.
    اما راهكاري هزينه بر و انرژي بر سختي و رنج دارد. اما اگر قدمهايتون را طبق برنامه و پشتكار برداريد موفق مي شويد.
    به 3 تكنيك كمك كننده اشاره مي كنم.
    اما مشورت حضوري با يك روانشناس باليني مي تواند اين تكنيكها و تكليف ها را براي شما بيشتر باز كند و آسانتر متوجه شويد و عمل كنيد.
    1 - تكنيك تغيير بستر
    در اين تكنيك شما نمي گذاريد آتش مشتعل شود و بعد خاموش كنيد. بلكه بستر آتش را از بين مي بريد.
    مثلا عوض كردن شماره تلفن، استفاده نكردن از ID و ايميل ارتباطي ،‌نرفتن به مكان ارتباطي
    و ... مهمتر هست تا اينكه شماره را داشته باشي
    و بخواهي جلوي جواب دادن به آن مقاومت كني.

    2 - تكنيك تمركز زدايي:
    هر انساني انرژي هاي رواني مشخصي دارد،
    وقتي همه انرژيتان را روي يك شي يا يك فرد سرمايه گذاري كنيد، نمي توانيد جلوي آن مقاومت كنيد
    .
    بهتر هست فهرستي بلندي از علاقمندي، كارها،‌مشغوليت ها و ... تهيه كنيد و مدتي انرژي خود را توزيع كنيد.

    3 - قطع آبياري تخيلات (تكنيك توقف فكر)
    معمولا اينگونه احساسات
    با تصوير سازي ذهني، تخيل (خيالات تفكر گونه)، آرزو سازي ، ذكر خاطرات، موسيقي هاي مناسب با فضاي ذهني و غيره
    ، منجر به رشد كردن و آبياري شدن اين احساسات مي شود به نحوي كه كنترل و قطع آن غير ممكن به نظر مي رسد.
    سوئيچ كردن فكر و خيالتون بر موضوع ديگر ، يا قطع فكر به مجرد آگهي بر آن ، مي تواند جريان آسيب رسان ذهني اتان را متوقف سازد.
    این پست را هم مطالعه کنید بانو.

    http://www.hamdardi.net/thread32762-2.html#post325645

    قدر لحظه لحظه زندگی و جوانی که داری را بدان عمر و جوانی چیزی نیست که دوباره برگرده
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  10. 4 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    zzzz (پنجشنبه 29 مرداد 94), آخیش (پنجشنبه 29 مرداد 94), اعجاز عشق (پنجشنبه 29 مرداد 94), باغبان (پنجشنبه 29 مرداد 94)

  11. #26
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    نقل قول نوشته اصلی توسط zzzz نمایش پست ها
    میخواد دکترا قبول شم دفترچش اومده الان ولی انگیزه ندارم اصن حجم درسا زیادن

    (:

    سلام


    اول اینکه فرصت داری .

    اگر اشتباه نکنم و حافظم یاری کنه ، شما گفتید که پارسال 7 نفر کم آوردید برا قبولی - درسته ؟

    امسال قبول میشی .


    مطمئن هستی با قبول شدن دو شغله محسوب میشی ؟

    برو اون دانشگاه که دکترا می خوای قبول شی از اساتید بپرس چطوریه ؟

    بیشتر تحقیق کن - باید راهی باشه .

    تغییر دانشگاه - یا تغییر رشته ...... باید راهی پیدا کنی !

    .................................................. .....

    موفق باشی




    ​​

  12. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    zzzz (جمعه 30 مرداد 94), آخیش (پنجشنبه 29 مرداد 94), اعجاز عشق (پنجشنبه 29 مرداد 94)

  13. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 اسفند 95 [ 03:59]
    تاریخ عضویت
    1394-1-03
    نوشته ها
    300
    امتیاز
    10,581
    سطح
    68
    Points: 10,581, Level: 68
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 269
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    1,164

    تشکرشده 917 در 282 پست

    Rep Power
    87
    Array
    سلام


    چه خوب كه سامان نامي هست كه ساناز جان بهانه اي داشته باشد تا هميشه براي فراموش كردن موفقيتها و موقعيتهاي خوبي كه به دست مي آورد غصه اي داشته باشد.


    ساناز نمي داني چقدر به خون او تشنه هستم ........... فقط در خيابان و مكانهاي عمومي خدا نكند پسري را به نام سامان خطاب كنند آنوقت من ديگر برايم مهم نيست اين همان سامان مدنظر شما هست يا نه ............ فقط دستم به سامان برسه او را مي كشم ......... خونش ولي گردن خودت است.


    آخه اسم سامان كه مياد شوك به آدم دست ميده.

    ساناز او نسبت به تو چه ارزش بيشتري دارد ؟

    چرا ساناز را به دست فراموشي مي سپاري ؟ كم كسي است مگر؟

    چرا موقعيتهايي كه به دست مي آوري اول از همه به خودت احساس رضايت نمي دهد ؟

    موفقيتهاي شغلي و تحصيلي هر كس براي خودش است ........ چه كسي از ساناز بهتر ...... ساناز زحمتش را مي كشد چه كسي از خودش بهتر براي بهره مندي از تواناييهايش ؟؟؟


    ساناز قول داده بودي حضورا به مشاور مراجعه كني چرا هنوز نرفتي؟

  14. 2 کاربر از پست مفید اعجاز عشق تشکرکرده اند .

    zzzz (جمعه 30 مرداد 94), باغبان (پنجشنبه 29 مرداد 94)

  15. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 03 تیر 96 [ 07:33]
    تاریخ عضویت
    1394-4-06
    نوشته ها
    340
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    343

    تشکرشده 431 در 213 پست

    Rep Power
    67
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها













    OK


  16. 3 کاربر از پست مفید آخیش تشکرکرده اند .

    zzzz (جمعه 30 مرداد 94), اعجاز عشق (پنجشنبه 29 مرداد 94), باغبان (پنجشنبه 29 مرداد 94)

  17. #29
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array


    نقل قول نوشته اصلی توسط اعجاز عشق نمایش پست ها
    سلام



    ساناز نمي داني چقدر به خون او تشنه هستم ........... فقط در خيابان و مكانهاي عمومي خدا نكند پسري را به نام سامان خطاب كنند آنوقت من ديگر برايم مهم نيست اين همان سامان مدنظر شما هست يا نه ............ فقط دستم به سامان برسه او را مي كشم ......... خونش ولي گردن خودت است.




    آخه اسم سامان كه مياد شوك به آدم دست ميده.




    سلام خانم اعجاز عشق

    واقعیت اینه که منم اسمش ، مثل مگس رفته گوشم

    هر جا میرم یکی تو گوشم میگه .....

    هر مغازه ای می بینم اسم مغازه هست .....

    حتی تو خواب ، به کاراکتر میگم تو کی هستی می خوای منو بکشی

    میگه من سامان هستم

    گور به گور نشده همه جا هست

    باید از تکنیک های باغبانی استفاده کنم ، اینجوری فایده نداره



    ​​

  18. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    zzzz (جمعه 30 مرداد 94), اعجاز عشق (پنجشنبه 29 مرداد 94)

  19. #30
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array
    سلام اعجازعشق نوشتتوکه میخوندم کلی خندیدم خخخخخ :)))
    حالا من همیشه وقتی میرم مکان های عمونی همه ادمارو نگا میکنم که شاید اون باشه
    اعجاز عشق اخه الان سرم شلوغه میرم
    باغبان اره منم همش اسمش میاد جلو چشمام داشتم درس میخوندم ب این کلمه رسیدم سامانه های دارو رسانی خخخ شرکت سامان خخخ
    حالا جاالب اینجاس اسم مستعارشه
    اخه چکارکنم دوسش دارم
    راستی درمورد دکترام بگم اگه قبول شم کارو ول میکنم اگه نزارن چون ارزومه چون سنم بره بالاتر سخت میشه واسم ناراحتیم اینه که توان خوندنشوندارم باغبان پارسال فاصلم کم بود امسال کلا منابعوتغییر دادن منبع جدید اضافه کردن حجم درسا زیادنوسخت
    تومحل کارم ازیه اقاهس دکتره خوشم اومده شبیه سامانه داغ دلم تازه میشه درست تیپ سامانومیزنه ولی من از هرکسی خوشم میاد اون ازم خوشش نمیاد نمیدونم چرا :(
    انگار همزادشه عین سامان جذابه ولی فایده نداره :( نمیدونم چکنم کسی دوسم نداره:(
    لبخند جان الان یادم اومد برام پست گذاشتی چرا فکرمیکنی من خیلی مذهبیموبا این کاراییکه شما میگی مخالفم؟یا به عبارتی املم خخخ
    عکسوتیپ منوببینی باور نمیکنی که این سانازه
    من هم تیپ میزنم هم صورتمواصلاح میکنم ناخنارم نمیتونم اذیتم میکنه خخخ میخورمشون :) تازه با چادر پوشیدن بعضیام موافق نیستم تو تایپیکای قبلمم گفتم چادر ارزش داره بعضیا چادرو به مسخره گرفتن چادر برای تکمیل پوششه اینکه اندام بدنت معلوم نشه یبار یه چادری دیدم چادرش از مانتوتنگتر بود این ابروی هرچی چادریه برده متاسفانه فلسفه چادرو نفهمیده من از باطن مذهبیم ولی ظاهرم متوسطه
    نمیگم چادر بدها اتفاقا من همیشه میگم اوناییکه چادرین تو گرما خیلی اذیت میشن من میگم که وقتی نمیتونم ب خوبی ازش استفاده کنم درست جمش کنم برچی بپوشم همین حجابم کامله دیگه چون ادم فعالی نیستم یخورده تنبلم بزور راه میرم خخخخ
    لبخند فکرکنم تو ازون چادریای خوشکل باشی سامان اینجوری دوس داش چادری خوشکلیکه ب خودش برسه ینی باحجابیکه ارایش نکنه یا کم باشه
    لبخند با یکی دیگه دعوا داری سرمن خالی میکنی:( من کی گفتم چادریا بدن خواهر منم چادریه ای بابا
    از کجا میدونی ب خودم نمیرسم یه سوال میپرسم ؟ واقعا اگه یه دختر چادری ببینی که موهاشوگذاشته بیرون نمیخندی بهش؟ نمیگی این برچی چادرپوشیده برنمایش؟؟ اصن برچی چادر میپوشن؟
    مثل همین سامان ته ریش میذاره پیرهن اخوندی میپوشه اما دماغش عملیه بوتاکس برق لب کرم دور چشم خخخخخ یا مثل این میمومنه شب شام غریبان رفته هییت سینه بزنه بعدوسط مراسم میاد بیرون از مسجد و دوست منو تو خیابون بوس میکنه
    بگزریم
    هرچامیرم همه ازم فاصله میگیرن مثلاهمین محل کارم :( البته واسم مهم نیس کارمومیکنم تا بگذره بعدمیام خونه
    وقتی بعضی دخترارو میبینم که بدون ارایش خوشکلاذغبطه میخورم بهشون میگم کاش منم اینجوری بودم حتما سامان منو میخواس باورکنید از بس رفتاراش عجیبه از ترسم کارموبهش نگفتم هنوز که یموقع ج نداد حالم بد نشه
    خیلی وقته گریه نکردم گریم نمیاد خشک شده فقط تو دلم بغض دارم دارم میترکم گریم نمیاد چکنم اخه

  20. 2 کاربر از پست مفید zzzz تشکرکرده اند .

    اعجاز عشق (جمعه 30 مرداد 94), باغبان (جمعه 30 مرداد 94)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.