به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 71
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 29 خرداد 96 [ 23:33]
    تاریخ عضویت
    1393-12-09
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,684
    سطح
    23
    Points: 1,684, Level: 23
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    6

    تشکرشده 91 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانم ایشان خبر داره که با شما رابطه داره، اگر خبر داره که هیچ در غیر این صورت اسم این کار آقا در قبال خانمش، به نوعی خیانت هست از نظر من. جالبه که همه جا هم نوشتید مذهبی مذهبی و چادر دانشجویی(که من نمی فهمم چادر دانشجویی دیگه چیه) و خانواده ی مذهبی و ... اما...
    یک فیلمی بود دیدم که خانم هانیه توسلی و آقای فرهاد اصلانی بازی می کردند، به اسم زندگی خصوصی، بدنیست نگاهش کنی. در هر صورت اون فرد به همسر و فرزندش برمیگرده.

  2. 6 کاربر از پست مفید mehdi_7 تشکرکرده اند .

    parsa1400 (دوشنبه 21 اردیبهشت 94), یه دختر سرگردان (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), واحد (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), به دنبال خوشبختی (دوشنبه 21 اردیبهشت 94), تروولث (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), شیدا. (دوشنبه 21 اردیبهشت 94)

  3. #32
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    در کل ناراحتیت رو درک میکنم. دختر هستیم عادت ماهانه هم میاد هر ماه سوسوک میکنه اعلام سلامت میکنه ادم یادش میفته نه مادره نه همسر. اما دختری که سمس ریاد نیست انقدر هم قدرتمنه که مخارج یک خانواده رو تامین میکنه و میگه راجع ب زنان و مردان مطالعه کافی داشته و میگه میدونه چه رفتاری باید با یک مرد داشته باشه یعنی همه چیزش روبراهه ب جز ازدواج. یعنی الان اماده زندگی مشنرک دایمه. انقدر باید کیس ازدواج پیدا کنه ک همسرش رو از توشون پیدا کنه. یا پسر مجردی ک بتونه دوسش داشته باشه پیدا کنه و با قابلیت هاش کم کم کاری کنه اون بیاد خواستگاری. من خواننده ی تاپیکت ااینطور ب نظرم میاد. مشاوره حضوری هم برو ک دقیق تصمیم بگیری. موفق باشیه

    - - - Updated - - -

    سوکسوک. سنش. موفق باشی

    - - - Updated - - -

    سوکسوک. سنش. موفق باشی

  4. 7 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    meysamm (دوشنبه 21 اردیبهشت 94), parsa1400 (دوشنبه 21 اردیبهشت 94), یه دختر سرگردان (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), واحد (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), تروولث (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), شیدا. (دوشنبه 21 اردیبهشت 94), طاهره (پنجشنبه 21 خرداد 94)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 08:40]
    تاریخ عضویت
    1391-9-08
    نوشته ها
    52
    امتیاز
    2,464
    سطح
    30
    Points: 2,464, Level: 30
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 57 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.
    دوستان همه کمو بیش توضیحات خوبی دادن و همه مطالبو گفتن.
    من یک مرد متاهلم و و با احساسات و تفکرات مردانه آشنام و روزانه با مردای زیادی سروکار دارم.
    دلیلت از ایجاد این تاپیک چیه؟مشخصه که خودتم شک داری چون بعیده اینجا کسی چراغ سبز بهت نشون بده و بگه برو کارت درسته.
    ببخشید اینو میگم اما این طرف شما گرگه که لباس میش پوشیده و شما هم چون ظاهر میش رو دیدی میخوای مثل بره بری پیشش.
    اولا ایشون اگه واقعا زندگی خوبی داره و با زنش خوشبخته دلیلیش برای برقراری اولیه این ارتباط با شما چیه؟جه برسه به اینکه بخواد کار به محرمیتم بکشه.
    دوما خودتو بذار جای زن اون آقا.آیا دوست داری شوهرت با زن دیگه ای رابطه داشته باشه؟حالا این رابطه در هر سطحی میخواد باشه.
    سوما:درسته که شما به گفته خودتون عاقلی،تحصیل کرده ای،مستقلی و ... اما تفکر و تصمیماتتون اصلا اینو نشون نمیده .چون تیشه رو دستت گرفتی و داری به ریشه خودت میزنی.
    خودت رو اسباب هوس بازی اون آقا قرار نده.با توانمندی هایی که داری آینده درخشانی در انتظارته اما با این کارت همشو به باد میدی.

    موفق باشی

  6. 5 کاربر از پست مفید گل نمک تشکرکرده اند .

    parsa1400 (دوشنبه 21 اردیبهشت 94), یه دختر سرگردان (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), واحد (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), مهتا 68 (دوشنبه 21 اردیبهشت 94), شیدا. (دوشنبه 21 اردیبهشت 94)

  7. #34
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 08 تیر 94 [ 19:38]
    تاریخ عضویت
    1394-1-10
    نوشته ها
    51
    امتیاز
    757
    سطح
    14
    Points: 757, Level: 14
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 71 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    در کل ناراحتیت رو درک میکنم. دختر هستیم عادت ماهانه هم میاد هر ماه سوسوک میکنه اعلام سلامت میکنه ادم یادش میفته نه مادره نه همسر. اما دختری که سمس ریاد نیست انقدر هم قدرتمنه که مخارج یک خانواده رو تامین میکنه و میگه راجع ب زنان و مردان مطالعه کافی داشته و میگه میدونه چه رفتاری باید با یک مرد داشته باشه یعنی همه چیزش روبراهه ب جز ازدواج. یعنی الان اماده زندگی مشنرک دایمه. انقدر باید کیس ازدواج پیدا کنه ک همسرش رو از توشون پیدا کنه. یا پسر مجردی ک بتونه دوسش داشته باشه پیدا کنه و با قابلیت هاش کم کم کاری کنه اون بیاد خواستگاری. من خواننده ی تاپیکت ااینطور ب نظرم میاد. مشاوره حضوری هم برو ک دقیق تصمیم بگیری. موفق باشیه

    - - - Updated - - -

    سوکسوک. سنش. موفق باشی

    - - - Updated - - -

    سوکسوک. سنش. موفق باشی

    حرف ایشون دقیقا درسته...
    نکاتی که من هم مطرح می کنم
    یک شما چادری هستی یعنی خودت و خانوادت مقید هستی...
    دو شما با خوندن چند آیه از نظر خودت محرم میشی ولی واقعیت چیز دیگه ایی هست کلی خلع قانونی هست (دید عقل گرایانه)
    سوم شما دختری تجربه اولت هست ایشون متاهل و فرزند دار هستند( کار ایشون بی اخلاقی هست تو این جامعه) کار شما عاطفی و احساسی (چشم عاطفه کور هست)
    چهارم حتی اگه بگیم خود شما فقط و فقط می خوای نیاز عاطفی خودت برطرف کنی بازهم داری کار غیر اخلاقی می کنی چون همسر ایشون آیا این اجازه داره بره دوست پسر اختیار کنه؟؟ همسر اینده خود شما چطور؟؟؟
    پنجم خلع عاطفی داری.؟ خب حرفی نیست این همه پسر مجرد بگرد یکی پیدا کن که آتش نزنی به زندگی دیگران حتی ناخواسته...
    ششم شما زن هستی از جنسیت مرد خبر نداری... تنوع طلبی برای مردا لذت بسیار بالایی داره تا بودن با یکی یا دو جنس مونث...
    تنوع طلبی مردا مثل خوردن کباب و غذاهای سوخاری شده و چرب میده و شیرینی خامه ایی از روش... کافیه یه مرد بیفته تو خطش دیگه نمی تونه دل بکنه...
    هفتم اولش گفتم چادری هستی یجایی موقع کات کردن با اون اقا ممکن هست عزت نفست خراب بشه و نگاهت به زندگی تغییر کنه...
    هشتم همه تنها هستن فقط شما تنهایی خودت کشف نکردی نیچه وقتی تنهایی انسان ها رو پی برد دیوانه شد... الان دیگه خیلی وقته همه مطلع شدن تنها هستن هنر واقعی این هست یا تاب تنهایی داشته باشی .. یا بی اخلاقی نکنی(همسر متاهل!!) دنبال پسر مجرد باش
    همین.
    حرف های می نوش واقعا درسته

  8. 6 کاربر از پست مفید دوچمدان_سیزده_کیلویی تشکرکرده اند .

    parsa1400 (دوشنبه 21 اردیبهشت 94), rayehe (دوشنبه 21 اردیبهشت 94), یه دختر سرگردان (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), واحد (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), تروولث (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), شیدا. (دوشنبه 21 اردیبهشت 94)

  9. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 12:07]
    تاریخ عضویت
    1393-4-18
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,571
    سطح
    22
    Points: 1,571, Level: 22
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 20 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به نظر من شما عاشق اون اقا شدین و نمیتونین واقعیتو ببینین و به خاطر خلا عاطفی و علاقه شدیدتون توی ویژگی های مثبت این اقا اغراق میکنین چون اگه مردی اینقد که شما گفتین خوب باشه چطور حاضر میشه به همین راحتی به همسرش خیانت کنه و..... ؟؟؟؟؟
    شما سنتون هنوز خیلی بالا نرفته و فرصتهای زیادی برای ازدواج دارین. با این کارتون مطمئنا ازدواج موفقی در اینده نخواهید داشت (کدوم پسر مجردی حاضر میشه با زنی ازدواج کنه که قبلا ازدواج موقت با یه مرد متاهل داشته، من که اگه پسر بودم این کارو نمیکردم)
    حتی اگه سنتون بالا بود و امکان ازدواجم نداشتین باز هم ازدواج موقت با مرد متاهل اشتباه ست چون شما زندگی یک خانواده را نابود میکنید و مطمئنا خودتون بعد از اتمام رابطه ضربه خیلی بیشتری میخورین.
    بیشتر به این قضیه فکر کنید که واقا یک مرد متاهل چرا باید این خاسته را از شما بخواد ؟؟؟؟؟؟
    شما دختر هستین و چون اون اقا به شما محبت کردن شیفته اون شدین ،کاملا از حرفاتون معلومه که دارین چشم بسته تصمیم میگیرین و معمولا همه زمانیکه عاشق میشن نمیتونن ویژگیهای منفی طرفشون ببینن و همه چیزو مثبت میبینن حتی نقاط منفی هم مثبت میبینن.
    هرچقدرم که خلا عاطفی داری و احساس تنهایی میکنی و نیاز به ازدواج داری سعی کن یه مدت خودتو به کارای دیگه مشغول کنی و رابطتو با این اقا قطع کن و یه مدت اینقد به تنهایی و ازدواج فکر نکن . با دوستات برو بیرون ،تفریح کن .کارایی که دوست داری رو انجام بده بعدا میبینی همه چیز درست میشه.
    مطمئن باشید اون اقا صرفا به خاطر هوس و لذت بردن سمت شما اومده و به شما محبت کرده وگرنه هیچ مرد متاهلی حاضر نمیشه این کارو بکنه.

  10. 5 کاربر از پست مفید mozhdeh تشکرکرده اند .

    parsa1400 (دوشنبه 21 اردیبهشت 94), یه دختر سرگردان (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), واحد (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), تروولث (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), شیدا. (دوشنبه 21 اردیبهشت 94)

  11. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 اسفند 94 [ 00:14]
    تاریخ عضویت
    1393-11-16
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    2,228
    سطح
    28
    Points: 2,228, Level: 28
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    233

    تشکرشده 159 در 43 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من تنها ،
    سلام تازه وارد به دنیای جوانی،
    سلام یکی از میلیونها آدمی که جسارت دست بردن به اون میوه ممنوعه رو حق خودتون می دونید و
    براش صغری و کبری هم خوب و بی نقص بیشمار به تعداد نقاط فاصله از خودتون تا هدف ردیف می چینید و
    همه کائنات رو عرفاً و شرعاً در خدمت ارضای تمایلات خود می تونید به تعظیم وا بدارید.
    مقاومت عجیبی داشتم برای اینکه وارد این تاپیک بشم و بحث بسیار گمراه اون رو که خود نگفته پیداست دنبال کنم. اما
    فقط به مصداق امر به معروف و نهی از منکر و انجام رسالت خودم اومدم . هر چند میدونم بسیار بعید هست که راه به جایی ببره. چرا که آخرش :
    پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت، من چرا باغ جنان را به جوی نفروشم
    خاصیت آدمیزاده دیگه، کاریش نمیشه کرد. سفسطه و پر و بال دادن به اون، اغوا و خوب نشون دادن و زینت دادن کارهایی که دوست داریم بکنیم هم همون کاریه که شیطون با این ادما داره..
    پس من از در دیگه ای وارد میشم و جواب سوالت رو از جانب همسر ایشون بهت میدم :
    درسته من اینقدر درک دارم که روابط دوستانه همسرم رو به رسمیت بشناسم، جایگاه من به خطر نمیافته و موارد دیگه ای که گفتی و نگفتی ، پس دردم چیه؟
    اینکه او فقط شوهر من نیست، هویت منه، جاصل قسمتی از سرمایه عمر و امید و ازخود گذشتگیهای منه. اون کسی هست که کنار اشتباهاتی هم که داشته بارها من رو هم بخشیده . آره میبینی این زندگی، این آدم، من ، همینطوری که الان هستیم از پشت ویترین یه مغازه در نیومدیم . برای همینه که از هم جداشدنی نیستیم ، حتی اگه به هر دلیلی بینمون فاصله باشه. تو فقط این وسط دسترسی مارو بهم سخت تر میکنی و اون نقطه اوج رسیدن رو دورتر و هیجان و تلاطم رسیدن به اون رو بیشتر و نیرو و انرژی سازنده و بالنده مارو معطل تر و هرز رفته تر.
    درست مثل معتادی که گاهی خستگیهای زندگی واقعی و متعهدانه و مسئولانه رو با افیونی التیام میده ولی وقتی واقعا اسیرش شد به اون لعنت میفرسته ، نه به اون که به هرکسی که حتی به فکرش نبود مانعش بشه و اونوبخودش بیاره و حالا داره جسرت خود واقعیش رو میخوره و ارزشهایی که زیر پا گذاشته، دلهایی که شکسته ، چشمهایی که به انتظار در اشک نشونده. ، محبتهایی که ازشون غافل مونده و تلاشهایی که برای سرپا نگهداشتن و رشدش بیثمر مونده.
    میبینی درد من مثل تو از جنس خواستن برای خود یا اونطور که تو فکر میکنی انحصار طلبی نیست .
    درد من از نوع نا گفته شنیدن های کسی هست که من در قبال او که در واقع من است و زندکی ای که نه مال او، نه من ،نه بچه هامون ، نه خونواده هامون، نه...به تنهایی نیست، مسئولم.
    خلاصه درد من درد پیچیده ای هست که فقط یک جایش درد نمیکند.
    من واقعاً حرفی با تو ندارم و اگر همسر من هم واقعاً دردش همین بود با او هم حرفی نداشتم ؛ ولی نیست یعنی حرف هیچ مرد متاًهلی نیست؛ از باب ترین تا ناباب ترین. و به قول قابل قبول تر برای همه، در تضاد با اون خصایصی هست که در کلیپ کلید مرد هم عنوان شده و شاید باید اون بحث رو اینجوری کامل یعنی بازتر کرد که حتی اگر زنی در کنا ر شخصیت مرد نباشه که اون رو زیر سوال ببره، این مواخذه از درون به مراتب برایش کشنده تر هست و او همیشه اگر راهی داشته باشه ازش فرار میکنه اگر نه سربه نیست میکنه خودش رو به هر راهی که بتواند.
    عزیزم کدوم لذت ، کدوم زندگی، کدوم چراغ سبز رو به دره ای رو تو راه میزنی .


  12. 3 کاربر از پست مفید lalejam تشکرکرده اند .

    یه دختر سرگردان (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), تروولث (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), راویس (سه شنبه 22 اردیبهشت 94)

  13. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 فروردین 98 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1394-1-19
    نوشته ها
    275
    امتیاز
    7,709
    سطح
    58
    Points: 7,709, Level: 58
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    521

    تشکرشده 526 در 206 پست

    Rep Power
    65
    Array
    سلام دوست عزیز بازم میگم دارید اشتباه میکنید
    اول اینکه همسر آینده شما حق داره در مورد شما شناخت داشته باشه و از طرز فکرتون و اعتقاداتون با خبر باشه اگه بخوای اینا رو نگی این میشه پنهان کاری اینکه میگن فقط خدا از گذشته ما خبر داره و کسی غیر از خدا نباید از اشتباهاتمون خبر داشته باشه مال زمانی هست که یه نفر اشتباه میکنه و یه گناهی رو مرتکب میشه بعدش توبه میکنه و از خدا میخواد که اون رو ببخشه، شما که کارتون رو اشتباه نمیدونید پس همسر آینده شما حق داره که از این کار شما خبر داشته باشه و نباید پنهان کاری کنید.
    در مورد این آقای خوب و مهربان و همه چی تمام و... به خاطر خصوصیات خوبش نمیتونید قبول کنید که این انسان هم جایز الخطا هست
    کلا خصوصیاتشو بی خیال شو و فرض کن یه نفر که زن و بچه داره و اونارو دوست داره بیاد با یه دختر مجرد رابطه برقرار کنه و ازش بخواد باهاش ازدواج موقت کنه
    بدون در نظر گرفتن خصوصیات خوبش بگید هدف همچین ادمی از این کار چیه؟
    در مورد رابطه جنسی هم که میگید، مطمئن نباش چون همیشه ما مرحله به مرحله پیش میریم همونطوری که این اقا اول به شما پیشنهاد صیغه داد شما بهتون برخورد بعدش بهش فکر کردین و تصمیم گرفتین این کار رو کنید ببخشید که اینقدر صریح میگم فردا هم امکان داره پیشنهاد رابطه جنسی بده شما اول بهتون بربخوره و بترسی بعدش بهش فکر کنی و شرط کنی نباید بهم آسیب برسه بعدش مرحله به مرحله جلو بری و وقتی به خودت میای میبینی که کاری که نباید بشه شده و شما میمونید یه تنهایی بسیار شدید و یک سری احساسات تلخ
    در ازدواج کسی نمیدونه که آخرش جدایی هست یانه و اگه کسی مطمئن باشه که بعد از ازدواج خیلی زود قراره جدا بشه ازدواج نمیکنه ولی شما اینو میدونید
    با خودت بشین منطقی فکر کن واقعاً ارزشت همین قدره که صیغه یه مردی که به زنش خیانت میکنه بشی؟ آیا اون مرد اصلا ارزشی برای شما قائل میشه؟ اگه براش ارزش داری آیا حاضره یکی با دختر خودش اینکار رو کنه؟یا واسه ناموس خودش فرق داره؟!
    بازم میگم کارهای خوب یه آدم در گذشته دلیل نمیشه که در آینده اشتباه نکنه
    با خودت صادق باش شما کاملا داری از روی احساس تصمیم میگری و حتی یه دلیل منطقی هم نداری خصوصیات خوبشو میگی و بعدش هم حرف از خوشی خودت میزنی و میگی میخوام توی زمان حال زندگی کنم
    ان شاءالله قبل از اینکه دیر بشه منطقی فکر کنی
    ولی اگه این کار رو انجام دادید بعدش نتیجشو در آینده بیاید به ما هم بگید تا عبرتی بشه برای سایرین
    موفق باشید
    یاعلی...

  14. 3 کاربر از پست مفید alireza198 تشکرکرده اند .

    یه دختر سرگردان (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), تروولث (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), شیدا. (سه شنبه 22 اردیبهشت 94)

  15. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 خرداد 94 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1393-5-10
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    1,054
    سطح
    17
    Points: 1,054, Level: 17
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 127 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بنظر من اصلا این کار رو نکنید! بنظر من صیغه کلا مشکل داره! اینکه میگید هم خودتون مذهبی هستید و هم اون آقا خیلی جالبه!! حداقل اینکارارو میخواهید کنید برید مجرد گیر بیارید!! شماها که مذهبی هستید میدونید بدون اجازه خانوم اول اون صیغه قابل قبول نیست!!! شما به چه حقی به خودتون اجازه میدید که برید صیغه مرد متاهل بشید...؟ عقلت رو بکار بنداز خانوم. شما خیلی سنت کمه... این همه آدم مجرد وجود داره و سالم دارن زندگی میکنند! مذهب به حجاب نیست مذهب به اون پاکی دل شماست!! حواست رو جمع کن..شما هم بجای این فکرا و اینکه زندگی کس دیگه ای رو بهم بریزید به کار و زندگی خودتون مشغول شید تا خدا هم کمکت کنه و یه خواستگار خوب نصیبتون کنه. اینطوری هم خودت رو بدبخت میکنی.. هم زن اون بنده خدا رو! اینطوری به اون زن خیانت میشه.. میگی میخوای رابطتون مثله نامزدا باشه بعد جالب اینجاست که میگی به اون زن چه آسیبی میخواد برسه!!! اصلا بگیم رابطه خواهر و برادری... باز هم خیانته.. چون دارید به عقد موقتش در می آیید! تا چند زندگی رو بهم نریختی این رابطه رو قطع کن.

  16. 3 کاربر از پست مفید maryy تشکرکرده اند .

    یه دختر سرگردان (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), تروولث (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), شیدا. (سه شنبه 22 اردیبهشت 94)

  17. #39
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام دوست عزيز.

    دوستان بهترين راهنمايي ها رو داشتن فقط يه نكته ذهنمو مشغول كرد واون اينكه هر دختري براي ازدواج اول به اجازه پدر و جد پدريش نياز داره.

    اگر پدرتون در قيد حيات باشن بايستي به اين ازدواج و محرميت رضايت داشته باشن ميتونيد رضايت بگيريد؟؟؟

    واگر شما اين اجازه رو به دليل عدم حضور پدر نياز نداريد و اين باعث شده همه شرايط براي پنهان بودن اين قضيه فراهم بشه تصور كنيد اگر پدرتون بود ميتونستيد يه همچين اجازه اي رو بگيريد؟؟؟

    شما كه مقيد هستيدو ...دين اسلام اجازه پدر رو براي اين گذاشته كه مرد بهتر همجنس خودش رو ميشناسه.





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  18. 3 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    elahenaz (سه شنبه 22 اردیبهشت 94), parsa1400 (دوشنبه 21 اردیبهشت 94), یه دختر سرگردان (سه شنبه 22 اردیبهشت 94)

  19. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 شهریور 94 [ 00:09]
    تاریخ عضویت
    1394-2-18
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,290
    سطح
    19
    Points: 1,290, Level: 19
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    34

    تشکرشده 52 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان اگه گفتم مذهبی ام یا پوششم چطوره منظورم صرفا توصیف ظاهر بود. اومدم بحث کنم. وقتی اومدم قصد نداشتم جنسیتمو بگم اولا بخاطر اینکه دوست نداشتم به عنوان یک دختر این بحث رو شروع کنم. ثانیا میدونم خانمهای اینجا بهشون برمیخوره و تا حدودی حق دارن و میدونم مردا هم بهشون برمیخوره چون اکثر هم جنسهای خودشونو بهتر میشناسن .قصد نداشتم از خودم حرفی بزنم بخاطر همین حرفا و قضاوت هایی که پیش بینی میکردم. من مذهبی نیستم!!! اصلا برای فریب افکار عمومی چادر میپوشم!!! خوبه؟!! حق دارید. بنظر بعضی ها خراب کردن وجهه دخترای این دسته است. ولی من مخالف هستم. من به عنوان یک شخص ناشناس دارم با شما بحث میکنم و مطمئن باشید حرفای شما خیلی در من تاثیرگذاره. مخصوصا وقتی یک زن متاهل میاد و احساسشو در قبال این کار میگه. ممکنه از این حس مالکیت بیش از اندازه یک خانم متاهل در این مورد ناراحت بشم. و به این فکر میکنم یعنی منم یک روز اینطور میشم که حتی حرفش منو برآشفته کنه؟! چرا یک آدم اینقدر تمام بود و نبودش رو وابسته به یک مرد میدونه و اگه بدونه به یک زن نگاه کرده قاطی میکنه؟!

    برای من خیلی ارزشمنده که یک پسر مجرد یا مرد متاهل بیاد اینجا بگه که اهداف و نیتهای اون مرد چی میتونه باشه. من همه رو گوش میدم، باید جمع بندی کنم.سبک سنگین کنم. شما شخص منو در نظر نگیرید. اصلا من میخوام بدونم در چه صورت درسته و در چه صورت غلط. به هرحال اونکه به من و شما اجازه زندگی داده منعش نکرده.

    همه اتون میگید منجر به روابط جنسی میشه. اگه بگم دختری رو میشناسم که چندساله با یک پسر تازه مجرد !! محرمه ، هیچ رابطه فیزیکی نداشتن و از اول هر دوشون توافق کردن به هیچ وجه نمیتونن با هم ازدواج کنن چون خیلی از شرایط اولیه مثل سن و ... رو ندارن اونوقت چی میگید؟! دختره عواطفشو کنترل کرده. واقعا اگر اون پسر ازدواج کنه مشکلی براش پیش نمیاد. ریلکس. چون توافق همین بوده و برای هر دو یکسانه. اونم حق نداشته بگه خواستگار برات نیاد. هر وقت براش خواستگار میومد ارتباطشو قطع میکرد. چرا اینقدر جبهه میگیرید؟! شما فکر کردین من اومدم مجوز بگیرم؟!

    فکر میکنین الان منتظرم اوکی بگیرم سریع برم باهاش؟! اصلا تصمیم نگرفتم.واقعا دارم بررسی میکنم. من خانوما رو درک میکنم وقتی اینا رو میگن. ولی شما آقایون واقعا اینقدر وفادار هستید؟!ظاهرا برای خانومها مهم نیست که آقایون در طول روز به چند تا نامحرم نگاه میکنن به چند تا نامحرم فکر میکنن. فقط براشون مهمه با کی محرم میشن!!!فیلم زندگی خصوصی رو دیدم. واقعا بنظرتون هر فیلمی رو میشه کوبوند تو سر همه افراد جامعه؟ اون فیلم آیه است که نازل شده؟! میشه فیلمنامه نوشت از زندگی واقعی دو نفر که محرم بودن و حدودشو رعایت کردن و بهم یک آرامش نسبی دادن تا وقت ازدواج دائمشون. تازه این بر مبنای واقعیته.بنظرم کاملا وابسته به منش و رفتار دو نفره. بازم دوست دارم نظرات شما رو بخونم. برای من تایید یا عدم تایید عقل جمعی خیلی مهمه. بخاطر همین دارم به اعتماد نسبی به این آقا فکر میکنم. منتظر هستم نظر بقیه دوستان رو هم بشنوم. بعضی هاتون واقعا و بدون تعصب خطرات و آسیب های ممکن رو بهم گفتید. واقعا لذت بردم که کسی اینقدر با فهم و شعوره که منطقی حرف میزنه و جبهه نمیگیره.

    اون زن که شما دلتون براش میسوزه از روز تولد در ناز و نعمت بوده و از 21 سالگی ازدواج کرده شوهرش هیچی براش کم نذاشته، تحصیلش رو با کمک شوهرش پیش برده، اینا رو شوهرش نگفته خودم میدونم. باران محبت و هواداری شوهرش. و الانم در ناز و نعمته. منم یک دختر فقیرم که از بچگی پدرم از دنیا رفته (الان سریع میاید روانشناسی میکنید که بخاطر فوت پدرت به یک مرد متاهل متمایلی!! نهههه! مجرد یا متاهل مهم نیست.من فقط دنبال یک آدم خوب و قابل اعتمادم).مجبورم سخت کار کنم. هیچکی رو ندارم. کوچکترین آرزوهای بقیه آدما برای من محال ترین هاست. تحصیلات و شغلی که دارم براش زجر کشیدم. مجبور بودم سالها تنها زندگی کنم. من شرایط خانوادگی خوبی برای ازدواج دائم ندارم. ما فقیریم. خودتونو گول نزنید. مردای این دوره زمونه زیبایی، پول، نردبان ترقی و... رو با هم میخوان. خیلی از خواستگارای دو آتیشه ام تا وضعیت زندگیمونو دیدن منصرف شدن.دوست ندارم توضیح بدم چون برام آزاردهنده است. من داشتم فکر میکردم به اینکه بیخیال محرمیت بشم باز به یادم اومد قبلا یکبار دیگه به دلیل امیدهای واهی (خوشبختی در آینده نزدیک!!!! 4 سال ازش میگذره)این فکر و خواسته امو سرکوب کردم.
    خیلی از همه اتون ممنونم که وقت گذاشتین. و منتظر پاسخ شما هستم.
    راستی دوستان چطور میشه پاسخ های بیشتری در طول روز ارسال کرد؟ فکر کنم 2-3 تا بیشتر نمیشه.
    ویرایش توسط من تنها : دوشنبه 21 اردیبهشت 94 در ساعت 21:33

  20. کاربر روبرو از پست مفید من تنها تشکرکرده است .

    یه دختر سرگردان (دوشنبه 21 اردیبهشت 94)


 
صفحه 4 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.