سلام
سوال شما بیشتر جنبه حقوقی داره. برای همین جای مناسبی براش پیدا نکردید.
به همسرتون بگید دونستن جزییات چیزی را تغییر نمی ده
شاید حتی بیشتر اذیتش کنه
هر چی کمتر بدونه شما چی کار کردید، راحت تره.
مهریه را هم که در هر صورت باید بده.
بهتره خودش را اذیت نکنه و بذاره شما هم برید دنبال زندگی ای که براتون مناسب تره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)