من نمیدونم اینجا چرا اینطوری ؟
تاپیک های قبلی که من گذاشتم کسی جواب نداد به خاطر همین تاپیک جدیدی گذاشتم که اونم یه دو نفر کمک کردم مدیر موضوع را بستش