اقای ارش شما خیلی بیشتر از سنتون میفهمین. همه جوره پای کسی که میخواینش وایستادین
ولی متاسفانه نسل مردهایی مثل شما شدیدا در حال انقراضه
تشکرشده 262 در 104 پست
اقای ارش شما خیلی بیشتر از سنتون میفهمین. همه جوره پای کسی که میخواینش وایستادین
ولی متاسفانه نسل مردهایی مثل شما شدیدا در حال انقراضه
Ar@sh (پنجشنبه 06 فروردین 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)