به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 28 خرداد 95 [ 09:29]
    تاریخ عضویت
    1391-12-06
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    2,554
    سطح
    30
    Points: 2,554, Level: 30
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    14

    تشکرشده 18 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آبانی عزیز

    از پاسخگوییت ممنونم.

    به نظر من سبک ارتباطی شما منفعل پرخاشگره.شما به موقع نمی تونی جراتمندانه برخورد کنی و این باعث میشه که مثل دعوای اخیرت با شوهرت ناگهان پرخاشگرانه برخورد کنی.باید سعی کنی سبک ارتباطی جراتمندانه را یاد بگیری.

    دیگه اینکه شما باید روی مهارتهای ارتباطی خودت با همسرت خیلی کار کنی.در این زمینه مطالعه کن و سعی کن تمرین کنی.

    تاپیکهای زیر رو با دقت مطالعه کن و سعی کن به کار بگیری.

    مهارتهای ارتباطی

    چگونه منفعل نباشیم؟

    مشاوره تخصصی با جناب sci

    کارگاه آموزشی - رفتار جرات مندانه


    اصلا به این فکر نکن که اگه خواستگاران دیگه خودت رو انتخاب کرده بودی ، الان شرایطت خیلی بهتر بود و حتما زندگی بهتری داشتی.چرا که شاید با هر کدوم آنها مشکلات بیشتری رو تجربه می کردی.

    به نظر من حالا که شوهرت موافقه،دنبال کار باش.چون همونطور که گفتی خانه دار بودنت و احساس کسالتی که از این بابت داری ،روی رابطه شما با شوهرت تاثیر گذاره.باعث میشه روی یه سری از مسایل حساس تر بشی.

    کلاسهایی رو که علاقه داری ثبت نام کن .برای خودت برنامه ورزشی یا هنری یا در هر زمینه ای که دوست داری داشته باش.اینا به روحیه ات کمک می کنه.

    سعی کن با فراگیری و به کار گیری مهارتهای ارتباطی روابط خودت رو با شوهرت گرم تر کنی.روی رابطه ات با شوهرت خیلی کار کن و هر روز در جهت بهتر شدنش تلاش کن.هر چه این رابطه گرم تر بشه،شما احساس آرامش و خوشبختی بیشتری می کنی و به خواسته هات در جهت اینکه شوهرت بیشتر به شما و نیازهات توجه کنه نزدیک تر می شی.

    بهت توصیه می کنم که اگه می تونی همراه شوهرت برای مشاوره بری و اگه ایشون هم نمیان، شما خودت به تنهایی بری و راهکارها رو در زندگیت پیاده کنی.

    اینو بدون که مشکل بزرگی نداری و میتونی حلش کنی.

  2. کاربر روبرو از پست مفید **روشنا** تشکرکرده است .

    ammin (یکشنبه 09 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من با همسرم به بن بست رسیدیم.
    توسط zezegoly در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 31 تیر 92, 12:27
  2. *سیاست های زنانه*
    توسط میشل در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 اسفند 91, 13:57
  3. ده دلیل برای نترسیدن از شکست
    توسط بالهای صداقت در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 89, 11:57
  4. سیاست های مردانه در همسرداری
    توسط کاترین در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 آذر 87, 18:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.