نه بابا! زیادناراحت نشین:))
من الان بهترم، تقصیر خودم بود،اون موقعی تازه از دانشگاه اومده بودم، تا اومدم قرصمو خوردم،خب طول میکشید تا اثر کنه!
ولی ببخشید دیگه نمیگم، اینو گفتم به آبی بیکران عزیز، که حسرت نخوره، همچین خوش هم نمیگذره:)
کلا همیشه عادت داریم قدر داشته های خودمونو ندونیم و حسرت داشته های دیگرانو بخوریم، غافل از اینکه خیلیا هستن در حال حسرت خوردن داشته های ما هستن.








بیا بغلم چرا اینطوری شدی اخه قربونت برم !

علاقه مندی ها (Bookmarks)