عزززیزم دختر بیخیالماگه بدونی مسیر دانشگاه تا خونه و چطوری اومدم فقط بخاطریکه قرصم همرام نبود، حتی یه صحنه حس کردم اجلم اومده دیگه نمیرسم.بیا بغلم چرا اینطوری شدی اخه قربونت برم !
مگه نمیدونی دل من بی طاقته که اینا رو میگی ؟اشکمم که اماده ریختنه
ولی من همیشه یاد این جمله ام" ما انسان را در رنج افریدیم" پس غصه نخورین.







بیا بغلم چرا اینطوری شدی اخه قربونت برم !

علاقه مندی ها (Bookmarks)