می خوام بدونم که ممکنه،
گذر زمان پارامتر قیافه رو کمرنگ بکنه یا تا آخر عمر همش دنبال آدم میاد و همیشه توی ذهن هست؟
سلام
در مورد قیافه و ظاهر حداقلش اینه که به دل بشینه در موردش تو دلت کلنجار نری که من اینو میخوام یا نه ایا خوشم میاد یانه؟
کسی که به دل میشینه میدونی که نشسته وقتی دودلی یعنی ننشسته .این تجربه رو داشتم
ازدواج ریسک نیست دوست عزیز که شما رو گذر زمان حساب کنی با شاید ..... امکان داره ....انشالا......قضیه حل نمیشه .
اگر الان نمیتونید دلتون رو راضی کنی قیدش رو بزنین .
البته موردهایی هست که با یک جلسه نمیشه قضاوت کرد اگر همه ملاک هاتون رو دارن بهتره دوسه جلسه وقت بذارین اگر نطرتون عوض نشد کلا قیدش رو بزنید .
ادامه در صورتیه که نسبت به طرف مقابل خنثی هستی و میخایی ببینی با اشنایی بیشتر روند مثبته یا منفی .
یه خانم انتظار داره کاملا از ته دل از طرف همسرش ستایش بشه نه اینکه خودش رو مجبور کنه .
در بحث ازدواج اجبار و زور زدن هیچ جایی نباید داشته باشه .
موفق باشید.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : جمعه 11 مهر 93 در ساعت 22:29
علاقه مندی ها (Bookmarks)