سلام
یادتون باشه اگرشما اون دختر رو برای ازدواج انتخاب کنید اون دختر قطعا فکرمیکنه شما عاشق باطن و نیز ظاهرش هستین .برای دخترها بسیار مهمه که همسرشون عاشق ظاهرشون هم باشه علاوه برباطن.
اگر بعدازدواج بفهمه شما از اول ظاهرش رو دوست نداشتید دچارشکست عاطفی بدی میشه.چون زنها بسیار روی این قضیه حساس اند.تاکید میکنم بسیاااااااااارررررررررررر ررررر .
توجه کنید: همانطورکه شما حق دارید با دختر دلخواهتان(هم ازنظر ظاهر و هم باطن)ازدواج کنید اون دختر هم حق داره باکسی ازدواج کنه که هم عاشق اخلاق و ویژگی های رفتاریش باشه و هم عاشقانه از چهره و زیباییش تعریف کنه.
این حق رو نه از خودتون و نه از ایشون دریغ نکنید.
موفق باشید...








علاقه مندی ها (Bookmarks)