به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 74

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 10 مهر 93 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1392-10-11
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    580
    سطح
    11
    Points: 580, Level: 11
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    59

    تشکرشده 37 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مائده جان بحث این خانوم ازدواجه، نمیخوان توی رستوران و.. اینجور جاها استخدام شن که. مشخصه که مثلاً منم اگه مغازه لوازم آرایش، رستوران و... اینا داشتم حتما آدمی میذاشتم که خوشگل باشه، همونطور که توی تبلیغات همیشه خانوم ها و آقایون خوشگل و جذاب ان. ولی دیگه معیار زیبایی رو بیاری قد بالای 1و65 خیلی ظلمه! نمیگم قد بلند قشنگ نیست،اینجا جاش نیست. فقط ته دل کسایی که حس میکنن زیبا نیستن رو خالی تر میکنی.

    این همیشه ای هم که شما میگی، زیادم همیشه نیست! زن و شوهری که زیبا نیستن پیر میشن، زن و شوهری که زیبا هستن هم پیر میشن. آدم پیر هم که دیگه...



    به صورت کلی میگم و مخاطبم شخص خاصی نیست، آدم تا وقتی که به ازدواج به عنوان وسیله پز دادن و ثابت کردن برتری نگاه کنه، هنوز آمادگی ازدواج نداره. همسر باید مایه آرامش فرد باشه در همه ابعاد، نه مجسمه ای که بذارنش تو ویترین که بقیه نگاش کنن. حسادت و حسرت بقیه برای ما خوشبختی نمیاره، کاش یه روز اینو باور میکردیم.


    شمیم جان از طریق واسطه هم اقدام کردی؟ که مثلاً نه از طرف شما، از طرف خودش به اون آقا اطلاع بده که مشکلی که نمیذاشت اون خانم با شما ازدواج کنه حل شده و این حرفا. و آقا رو راضی کنه دوباره بیاد خواستگاریت؟



  2. 8 کاربر از پست مفید یاس آبی تشکرکرده اند .

    *shamim* (دوشنبه 24 شهریور 93), amirmahmood (دوشنبه 31 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 24 شهریور 93), maedeh120 (سه شنبه 25 شهریور 93), meinoush (دوشنبه 24 شهریور 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 24 شهریور 93), پونیو (دوشنبه 24 شهریور 93), نسیم22 (دوشنبه 24 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از خودم راضی نیستم
    توسط zzzz در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 اردیبهشت 94, 13:23
  2. انتقاد پذیر نیستم و از این مسئله رنج میبرم.
    توسط sadat71 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 اردیبهشت 94, 20:29
  3. خبر خوش : خدا را شکر من دیگه افسرده و ناراحت نیستم من خوب شدم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 19 دی 93, 13:06
  4. برای شوهرم،هیچی نیستم.
    توسط انتها در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 آذر 93, 22:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.