مائده جان بحث این خانوم ازدواجه، نمیخوان توی رستوران و.. اینجور جاها استخدام شن که. مشخصه که مثلاً منم اگه مغازه لوازم آرایش، رستوران و... اینا داشتم حتما آدمی میذاشتم که خوشگل باشه، همونطور که توی تبلیغات همیشه خانوم ها و آقایون خوشگل و جذاب ان. ولی دیگه معیار زیبایی رو بیاری قد بالای 1و65 خیلی ظلمه! نمیگم قد بلند قشنگ نیست،اینجا جاش نیست. فقط ته دل کسایی که حس میکنن زیبا نیستن رو خالی تر میکنی.
این همیشه ای هم که شما میگی، زیادم همیشه نیست! زن و شوهری که زیبا نیستن پیر میشن، زن و شوهری که زیبا هستن هم پیر میشن. آدم پیر هم که دیگه...
به صورت کلی میگم و مخاطبم شخص خاصی نیست، آدم تا وقتی که به ازدواج به عنوان وسیله پز دادن و ثابت کردن برتری نگاه کنه، هنوز آمادگی ازدواج نداره. همسر باید مایه آرامش فرد باشه در همه ابعاد، نه مجسمه ای که بذارنش تو ویترین که بقیه نگاش کنن. حسادت و حسرت بقیه برای ما خوشبختی نمیاره، کاش یه روز اینو باور میکردیم.
شمیم جان از طریق واسطه هم اقدام کردی؟ که مثلاً نه از طرف شما، از طرف خودش به اون آقا اطلاع بده که مشکلی که نمیذاشت اون خانم با شما ازدواج کنه حل شده و این حرفا. و آقا رو راضی کنه دوباره بیاد خواستگاریت؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)