من خودم به شخص هرچی پسر خوشگل دیدم دست تو دست یه دختر با چهره کاااااااااااملا معمولی بوده ......
خدا شانس بده![]()
تشکرشده 1,447 در 508 پست
من خودم به شخص هرچی پسر خوشگل دیدم دست تو دست یه دختر با چهره کاااااااااااملا معمولی بوده ......
خدا شانس بده![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)