با مهارت تمام شوهرشو خلع سلاح كرده واونو در گوشه قرار داده.برعكس زندگي من اين خواهرمه كه رو گوشيش رمزه وبه شوهرش به هيچ عنوان تاكييد ميكنم به هيچ عنوان اجازه نميده سر از گوشيش وكاراش در بياره.هر روز به به بهانه درس خواندن خودش شوهرشو وبچه هاشو از خونه بيرون ميفرسته وتشويقشون ميكنه كه به شهر ديگه خونه فاميل برن واونو تنها بزارن.شوهرم اعتياد داشت ومن برا طلاق اقدام كردم حالا حدود يك ساله پاك شده خيلي سرزنده وخوشتيپ شده .همه ميگن مردا بعد از ترك حريص ميشن براش كم نمي زارم اما از خواهرم از مشترياش و... كه شوهرم تو گوشيش داره ميترسم.خودش مدام ميگه بعد از ترك احتمال معذرت مي خوام خانوم باز شدن مردا خيليي.اما بگم شوهرم منو خيلي دوس داره(يا داشت)همه متوجه علاقه اون بمن هستن حتي خواهرم چن بار گفته زهرا شوهرت خيلي دوست داره تو زمان قهرتون شوهرت كه بعنوان واسطه بمن زنگ ميزد هميشه مثل ديونه ها از علاقش به تو حرف ميزد(كلا بس كه خواهرم گفت اين مرد برا تو ميميره من نرم شدم وبرگشتم)