به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 68 , از مجموع 68
  1. #61
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    همه پستای شیدا جون و بالهای صداقت عزیز رو خوندم


    لایک و تشکر کردم چون برخی از فرمایشات شما رو واسه خودمم دیدم


    انگاری واسه منم نوشته شدند


    حالا که همسرم رفته قدرشو بیشتر میدونم وقتی بوده عیب و ایرادش رو میدیدم


    اونم الآن داغونه!!


    شاید این جدایی تمرینی باشه واسه اینکه من خودمو اصلاح کنم صبرمو زیاد کنم


    خسته شدم بریدم دلتنگش شدم اما عاقلانه و درست رفتار میکنم و خواهم کرد

    شارژی حرف نمیزنم...


    شیدا جون و بالهای صداقت عزیز خیلی خیلی ممنونم خیلی پستاتون منو آرومم کرد


    چقدر دلسوزانه به مراجع کمک میکنید انشاالله خیر ببینید و همیشه سلامت باشید


    بهار جان ببخشید تو تاپیک شما نوشتم

  2. 3 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    کاغذ بی خط (پنجشنبه 03 مهر 93), سوده 82 (جمعه 21 شهریور 93), شیدا. (جمعه 21 شهریور 93)

  3. #62
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 16:22]
    تاریخ عضویت
    1393-6-15
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    75
    سطح
    1
    Points: 75, Level: 1
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام بهار جان
    قبلا هم گفتم استعفای شما از کارتون تو این شرایط بدترین کار ممکن هست. اما بهار در مورد بچه من هم نظرم مثل خیلی از کاربرای دیگست . بهار منم یه مادرم نمی تونم درک کنم چطور به همین راحتی بچتو گذاشتی زیر دست مادرشوهر و شوهری با این توصیفاتی که ازشون کردی؟ الهی بمیرم براش ، قصدم آزارت نیست قبلا گفتی که بچتو بهش دادی چون در هر صورت تو هفت سالگیش ازت میگرفتش . ولی بهار تا اونجا که مشاورها گفتن و ما شنیدیم 80 درصد شخصیت بچه تو 8 سال اول زندگی شکل میگیره حالا که شاغلی حالا که استقلال مالی داری چرا یه بچه رو نمیتونی پناه بدی؟ بهار این بچه ای که ازش داریم حرف میزنیم بچه ی توئه از گوشتو خونته ، شاید تو فکر کنی بچست و به مادر شوهرت عادت کرده ولی اون بی پناهی رو با تمام وجودش حس میکنه نبود شما و پدرش رو با تمام وجودش حس میکنه ، شرمندم به خاطر غمی که به دلت هجوم آورد با این پست من چون میدونم یه چیزی الان به روحت چنگ زده و داره عمق وجودتو خراش میده چون تو مادری بهار، بهار تو یه مادری یادت باشه

  4. کاربر روبرو از پست مفید نیلیا1362 تشکرکرده است .

    شیدا. (جمعه 21 شهریور 93)

  5. #63
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 آذر 93 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-13
    نوشته ها
    165
    امتیاز
    1,059
    سطح
    17
    Points: 1,059, Level: 17
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    131

    تشکرشده 275 در 125 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    من از خواندن پست بالهای صداقت و خانم شیدا لذت بردم خیلی دلسوزانه هم پخته بود.
    راهنمایی شما نیاز به اطلاعات شرعی ، حقوقی و روانشناسی مستدل داره .

    تمام راهنمایی ها که از طرف کاربرها و مدیران برای شما شده از نظر جهت دهی کلی به 2 دسته تقسیم میشه ،
    1- نظراتی که به شما توصیه میکنه کار را رها کنید و پیش شوهرتون برید (مشاوره با هدف حفظ زندگی مشترک درواقع به نحوی حساب و کتاب را کنار بزارید و عاشقانه و دلسوزانه و مادرانه عمل کنید)

    2- نظراتی که به شما توصیه میکنه کار حفظ کنید .( درواقع محافظه کارانه با هدف حفظ منافع و استقلال )

    نظراتی به دنبال هم حفظ کار و استقلال شما و هم حفظ زندگی مشترک و احیای عشق با این شرایط خاص و این شوهر خاص هست درواقع یک نظر انزاعی و خوش خیالانه هست که ناشی از خطای بنیادی اسناد که در تقریبا تمام انسان ها وجود داره . پس این راه حل را من در نظر نگرفتم.

    خانم بهار ، الان حدود یک سال هست که من پست های شما را میخونم تقریبا یک روال داره بغیر از این پست اخر که دیگه قبول کردید کار برای شما از زندگی با شوهر فعلی مهمتره ، شما اولین قدم برای تعین تکلیف خودتون ( حالا هر چی که هست) را برداشتید یعنی دوری حتی المکان از تناقض در افکار و رفتار. ( عاشق بودن با عدم از خودگذشتگی متناقض هست)

    درگیری و اختلاف شما و شوهرتون در این مدت طولانی ظاهرا یک ذهنیت و پیشداوری منفی در هر دو طرف ایجاد کرده که برطرف کردن این پیشداوری با شرایط موجود و پتانسیل های هر دو طرف ، تقریبا در حد غیر ممکن سخت هست .( این یکی از اصول روانشناسی و مشاوره هست).

    من خودم ابتدا موافق بودم ( با توجه به این که شما ادعا میکردید عاشق شوهرتون هستید) که کار را رها کنید ، حسن نیت خودتون را ثابت کنید ، از خودگذشتگی کنید تا این عشق به شوهر و زندگی 3 نفره با دخترتون پایدار بمونه .
    اما الان به نظر راه حل شماره 2 یعنی نجات و منافع خود شما باید هدف مشاوره قرار بگیره ، یعنی حفظ کار و استقلال شخصی شما پس دیگه باید رودرواسی را کنار گذاشت و واقعیت را دید .
    شما بهتر وقت و انرژی و عمر و جوانی خودتون را بیشتر مصرف و تلف نکنید و به خواسته ایشون مبنی بر جدای و طلاق احترام بزارید. در همین مسیر هم بهتر خیلی واقع بین باشید و لجبازی و خیالپردازی بیهوده هر چند قانونا حق شما باشه، نکنید . شما از ایشون چیزی به عنوان مهریه یا هر چیز دیگه نمیتونید بگیرید چون چیزی نداره و این موضوع را مد نظر داشته باشید که ایشون داره دخترتون را نگه میداره پس انصافا شما هم باید از حقوقتون چشم پوشی کنید . با این کار شما زمان را برای خودتون حفظ میکنید ، عمر انرژی و جوانی تون را حفظ میکنید که ارزشی خیلی بیشتر از پول یا حتی مثلا ادب کردن شوهرتون یا مادر شوهرتون داره .

    اگر هنوز به راه حل شماره 1 یا چیزی شبیه به ان که به نوعی زندگی مشترک شما را حفظ کنه فکر میکنید ، باید تغیرات بنیادی در افکار و رفتار خودتون ایجاد کنید که این هم مشکلات و پیچیده گی های خودش را داره .
    ویرایش توسط alireza35 : جمعه 21 شهریور 93 در ساعت 15:09

  6. 7 کاربر از پست مفید alireza35 تشکرکرده اند .

    omidoooo (جمعه 28 شهریور 93), paiize (شنبه 22 شهریور 93), sama_t (جمعه 21 شهریور 93), سوده 82 (شنبه 29 شهریور 93), سارا تم (جمعه 28 شهریور 93), شیدا. (جمعه 21 شهریور 93), صبا_2009 (جمعه 21 شهریور 93)

  7. #64
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 28 مهر 97 [ 00:58]
    تاریخ عضویت
    1393-2-06
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    4,960
    سطح
    45
    Points: 4,960, Level: 45
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 190
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    143

    تشکرشده 263 در 86 پست

    Rep Power
    28
    Array
    بهار جان چه خبر به کجا رسیدی؟

  8. کاربر روبرو از پست مفید sama_t تشکرکرده است .

    paiize (جمعه 28 شهریور 93)

  9. #65
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    سلام
    به هیچ جا به کجا باید برسم؟

    نشستم تا ببینم دست سرنوشت برام چی نوشته

    برای بچه هم از طریق دادگاه اقدام کردم که هفته ای دو روز ببینمش

    ولی فایده نداشت گفته بچه تهرانه اگه میخواهی ببینیش بیا تهران

  10. #66
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 تیر 97 [ 03:25]
    تاریخ عضویت
    1393-4-14
    نوشته ها
    172
    امتیاز
    4,248
    سطح
    41
    Points: 4,248, Level: 41
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    472

    تشکرشده 247 در 75 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نمی دونم اگه جای شمابودم یه کاری می کردم مثلا یه هفته می رفتم پیش همسروفرزندم زندگی روباتوافق باراه حل 2طرفه شکل می دادم وبعدهم می رفتم سرکار

  11. #67
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 آذر 94 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    2,683
    سطح
    31
    Points: 2,683, Level: 31
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,932

    تشکرشده 348 در 164 پست

    Rep Power
    35
    Array
    سلام بهار جان همین جوری هم باز کمی جلویی چون همین که می تونی بچه رو ببینی باعث میشه در سنی که یادش می مونه یادش نره که مادر داره و هر وقت لازم شد کسی هست که از او حمایت کنه....هیچ وقت برای دیدن او کوتاهی نکن

  12. #68
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    با سلام

    این تاپیک بیش از ظرفیت پیش رفته و تا حدودی هم از جنبه مشاوره ای خارج شده و شکل گزارش دهی پیدا کرده است

    از بهار عزیز تقاضا می کنم اگر تاپیک جدید ایجاد کردند هم در عنوان هم در محتوا مدیریت داشته باشند که جنبه مشاوره تخصصی آن حفظ شود و بجای گزارش دهی دقیقاً هرجا نیاز به به دریافت راهکار داشتید ارسال پست نمایید تا از تاپیک استفاده کاربردی و مفید داشته باشید


    موفق باشی





  13. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    paiize (پنجشنبه 03 مهر 93), کاغذ بی خط (پنجشنبه 03 مهر 93)


 
صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آيا طلاق بهترين راه حل براي من هست؟
    توسط darya.f در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 79
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 مرداد 91, 16:33
  2. چطور دو نام کاربری مشابه ممکن است؟!
    توسط هستی در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 16:24
  3. من نذاشتم یا خدا نخواست؟ درد های درونم رو چطور درمان کنم؟
    توسط sarshar در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 05 فروردین 91, 00:41
  4. X:X اندازه قلب شما چقدر است؟
    توسط فرشته مهربان در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 29 بهمن 90, 17:12
  5. کمک کردن به دیگران وظیفه ی ماست؟!
    توسط چشم بارانی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آذر 89, 15:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.