توی خونه ما حرف حرف منه هرچی من بگم همونه الکی نوشتم میگم چشم که بهم اشتراک آزاد بدن به جان مدیر پویا راست میگم
چشم مدیر روشن
مدیر کجایی ببینی به کی اشتراک 1ساله دادی...
مدیر بیا جایزشو پس بگیر خاله قزی بشه درس عبرت
![]()
![]()
![]()
تشکرشده 556 در 137 پست
توی خونه ما حرف حرف منه هرچی من بگم همونه الکی نوشتم میگم چشم که بهم اشتراک آزاد بدن به جان مدیر پویا راست میگم
چشم مدیر روشن
مدیر کجایی ببینی به کی اشتراک 1ساله دادی...
مدیر بیا جایزشو پس بگیر خاله قزی بشه درس عبرت
![]()
![]()
![]()
قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶﴾کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان
ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), anisa (چهارشنبه 19 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)