به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 69 از 125 نخستنخست ... 192939495960616263646566676869707172737475767778798999109119 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 681 تا 690 , از مجموع 1246
  1. #681
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    پاییزه اون کل کل نیست پست مدیریتیهحالادوخطش از دستم در رفت ‏
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا.‎ نمایش پست ها
    حجاب داره...دخترکوچولو داره
    خسته نباشید.. چقد این دخترفکرکرده چقققدرفسفرسوزونده!!!آدم دلش کباب میشه
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
    ویرایش توسط ammin : سه شنبه 18 شهریور 93 در ساعت 11:49

  2. 3 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    m.reza91 (سه شنبه 18 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 19 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)

  3. #682
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    دختر بیخیال معلوم هست کجایی !!!!!!؟ بی خیالی تا چا حد !!! استراحت بسه دیگه تو مثلا صلح بانی !!!!! مگه به ما نگفتید که به من قول دادند گواهی کم آوردنشونو امضا کنند !!؛ پس این چه وضعشه!! اینجا رو که به توبره بستند!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها


    آقا ما زن ذلیلی خوب شد منم اومدم طرف خانوما الان راحت شدید

    من از بیگانگان هرگز ننالم ++++ كه با من هرچه كرد آن آشنا كرد
    نمیدونم باید حواسم به پستای خانوما باشه یا خالقزی !!!


    جواب اجدادتو چی میدی آخه !!!؟ مردای سیبیل دسته کتری که وقتی نعره می کشیدند چهار ستون خونه میلرزید و تا شعاع چهار کیلومتریش هیچ زنی جرات نفس کشیدن نداشت!!! الگوی ما جوونا رو ببینید...!!!! باید تازه آموزشم بدیم به الگومون!!!!

    از مدیر همدردی تشکر ویژه میکنم به خاطر این اقدام مثبتشون! :
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    تازه دو روزه شارژو پرداخت کردم ولی فعلا پررنگ نشدم
    از طریق تماس با ما با آن ها تماس گرفتم ولی خبری نیست که نیست ....
    تازه این انتقاد و پیشنهادات هم برا ما فقیر بیچاره ها قفله !!
    حالا یه جوانمرد پررنگ نیست پیغام مارو به اون بالا بالاها به اون تاپیک پولیا برسونه؟
    من الان چه کنم اقا مدیرهمدردی ؟

    اگه ایشونم تشریف بیارند اینجا دیگه کاری از دستمون بر نمیادا،تاپیکو از دست میدیم کلا، با این حال دو روز دیگه معطلش کنید تا ما فرصت سروسامون دادن به اینجا رو داشته باشیم.ممنون مدیر همدردی!!!!!؛اگه زحمتی نیست یه چندتا پستم برامون حذف کنید!! امیدوارم وقتی این پستو میینید خیلی دیر نشده باشه !!!

    امین هم که تو تاپیک خودش داره دفاع میکنه! ،البته حقم داره زبوناشون تا دندان مسلحه ! پس خودم اینجا تنهام؛باااااااااااشه!!!!!!!


    با توجه به اینکه شورشیان این تاپیکو دارند تسخیر میکنند از این لحضه به بعد قوانین زیر رو وضع میفرماییم ! :
    1- منع آمد و شد جماعتین ءاناث و زن ذلیلان (--> واقعا که!!) به این تاپیک!!
    تیصره 1: دختر بیخیال صرفا برای امورات مذاکره ای وقتی دشمن رو شکست دادیم میتونه به صورت محدود بیاد و بره!
    تبصره 2: حالا اوناییتون که به ما اعلام وفاداری کنید ،میتونید بیاید و برید به شرطی که وسط کار دستمونو نذارید تو پوسته گردو!
    2- همون یکی فعلا بسه!

    منتظر اطلاعیه های بعدی ما باشید!!
    ستاد کل مشترک کل-تص!

    پ.ن.: شماها خیلی زیادید!! ولی سر به دار میدهیم تن به ذلت نمیدهیم!!!! فک کردین!! هه هه !!


    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    فعلا در نقش ستون پنجم میرم توی جبهه بانوان جاسوسی کنم
    بسیار خب ؛پس مجوزتونو صادر میکنیم!! ؛فقط دیگه اطلاعات محرمانه رو ننویسید!!! اونا شنود میکنند!!
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : سه شنبه 18 شهریور 93 در ساعت 12:23

  4. 7 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), hamed-kr (سه شنبه 18 شهریور 93), khaleghezey (سه شنبه 18 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 19 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 18 شهریور 93), دختر بیخیال (سه شنبه 18 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)

  5. #683
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقا رضا ما مخلص هرچی مرد سیبیل کلفت گردن کلفت هم هستیم.

    ولی از من نصیحت همیشه از لابی های زنانه بترس فکر کنم در کمین نشستن دست از پا خطا کنم برن لو بدن شارژ یکسالمو پس بگیرن خلع صلاحمون کردن دادا.
    فعلا در نقش ستون پنجم میرم توی جبهه بانوان جاسوسی کنم
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  6. 6 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), m.reza91 (سه شنبه 18 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 19 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 18 شهریور 93), دختر بیخیال (سه شنبه 18 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)

  7. #684
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    پ.ن:برای تنوع بهتر؛میتونیدازحجم پستهاکمترکنید ،به کیفیت اون بپردازیدوجملات کلیشه ای روکمترکنید
    با منین؟؟؟ بالاخره من نفهمیدم تصویر بذارم یا نذارم!!! خب گفتین نذار گفتم چشم! غیر مستقیم گذاشتم، کمتر هم اومدم! !

    بعد خودتون گفتین، عکس بذارین، البته با محدودیت! !!!!
    حالا یک خانوم مارپل بود که خلاف محدودیت شد که اونم بخاطر این بود که :

    1. حجمشو کم کردم بعد خیلی کوچولو شد! :( ابهتش کم میشدخب :(

    2. میخواستم ببینم جدی جدی، وزنشون میکنینننننننن:o

    الان خب چرا رودرواسی دارین بگین تصویر نذار!! ناراحتی نداره که!!

    اصلا دختر بیخیال از این به بعد:
    تصویر ذهنی بصورت تصویر ممنوع!!!!
    دعای تصویری ممنوع!!!

    پ.ن: یک حسی بهم میگه شما از تصویر ذهنیتون خوشتون نیومده، برای همین اینقده به تصاویر من گیر میدین :(((!!!!
    این تصویرارو از نظر قیافه نببینین، از نظر اخلاقیات و ویژگیهاشون ببینین! !
    مثلا ویکی، یک پسرک بسیار باهوشه، با استعداده! !
    همیشه بهترین فکرا بذهنش میرسه!
    تازه تو بحران های زندگی همیشه بهترین راه حل ها به ذهن ویکی میرسه!
    پس ویکی و به قیافه ریزه میزه اش نبینین!!!
    از قدیم میگن، فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه ریزه!

    - - - Updated - - -

    دختر بیخیال معلوم هست کجایی !!!!!!؟ بی خیالی تا چا حد !!! استراحت بسه دیگه تو مثلا صلح بانی !!!!! مگه به ما نگفتید که به من قول دادند گواهی کم آوردنشونو امضا کنند !!؛ پس این چه وضعشه!! اینجا رو که به توبره بستند!!
    من؟؟؟ همینجا! !!


    والا من تا جایی که یادم میاد همچین قولی ندادم، اما خب آخه من چکار کنم؟؟؟!!
    هی من میام پرچم و از خانوما میگیرم، آقایون پرچم و ورمیدارن!
    از آقایون میگیرم، باز خانوما بدو بدو میاین پرچم و ورمیدارن! !!

    یعنی اصلا امکان گرفتن این پرچم از شماها وجود نداره!!!

    چقدر ایجاد صلح سخته!!! من که واقعا تو این بدو بدو ها، شدم پوست استخون!!!!
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : سه شنبه 18 شهریور 93 در ساعت 12:57

  8. 6 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), khaleghezey (سه شنبه 18 شهریور 93), m.reza91 (سه شنبه 18 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 19 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 18 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)

  9. #685
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    محمدرضاجان خودتو ناراحت نکن پرچم مردها همیشه تاریخ بالابوده پرچم خانمها مگه دستگیر نبوده همیشه همون موقع که آخه وقتی بادیدن سوسک برق از سه فازشون میپره چی بایدگفت بهشون .حالابذار دلشون خوش باشه گناه دارن......آقایکی بیاد دختربیخیال روتوجیه کنه

    - - - Updated - - -

    محمدرضاجان خودتو ناراحت نکن پرچم مردها همیشه تاریخ بالابوده پرچم خانمها مگه دستگیر نبوده همیشه همون موقع که آخه وقتی بادیدن سوسک برق از سه فازشون میپره چی بایدگفت بهشون .حالابذار دلشون خوش باشه گناه دارن......آقایکی بیاد دختربیخیال روتوجیه کنه
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  10. 4 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 19 شهریور 93), m.reza91 (سه شنبه 18 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 19 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)

  11. #686
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    حيف ک فرصت نيست جوابتون رو بدم امين خان
    گروه نسوان به گوش باشيد من 3 روز نيستم دارم ميرم ماموريت پرچمو بچرخونيد نذاريد دست اين جماعت رجال بيفته...
    خيالم راحت باشه؟ پاييزه جان خيلى مراقب دختر بى خيال باش نکنه صلح و دوستى بپا کنه ها...
    ديگه بيشتر ازين سفارش نکنم من رفتم مراقب پرچممون باشيد ...خدانگهدار
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  12. 7 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    hamed-kr (سه شنبه 18 شهریور 93), khaleghezey (چهارشنبه 19 شهریور 93), m.reza91 (سه شنبه 18 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 19 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 19 شهریور 93), دختر بیخیال (سه شنبه 18 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)

  13. #687
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    دوستان تبریک میگم!!
    با صبر و مجاهدت بی اندازتون به پیروزی رسیدید!!،دیدید که با تلاش و اتحاد اون شرایط سخت رو عوض کردیم و به یک برد شیرین رسیدیم. احسنت!!! احسنت!!!



    ولی خیلی خوب شدا اگه اون نیروی کمکیشون میرسید خیلی سخت میشد . با این حال الان دیگه فرقی نداره ! بازم تبریک میگم!
    نقل قول نوشته اصلی توسط terme00 نمایش پست ها
    حيف ک فرصت نيست جوابتون رو بدم امين خان
    گروه نسوان به گوش باشيد من 3 روز نيستم دارم ميرم ماموريت پرچمو بچرخونيد نذاريد دست اين جماعت رجال بيفته...
    خيالم راحت باشه؟ پاييزه جان خيلى مراقب دختر بى خيال باش نکنه صلح و دوستى بپا کنه ها...
    ديگه بيشتر ازين سفارش نکنم من رفتم مراقب پرچممون باشيد ...خدانگهدار

    ای بابا !، چرا تعارف میکنید!!!؟؟؛خب قشنگ بگید دارید فرار میکنید!!،
    ناراحت نباشید ! ،مام به کسی نمیگیم!، پیش خودمون میمونه!، صداشو جایی در نمیاریم!!!
    کافیه گواهیه کم آوردن رو امضا کنید! و به گروه ما ملحق بشید!! بعدم همه چی تموم میشه میره دیگه!!
    برای بقیه ی خانومام این شرایط برقراره !؛چقدر باگذشت و مهربونیم ما !!


    ضمنا من اشتراکم فکر کنم روزای آخرشه ! پشت سرم کسی غیبت نکنه ها!!


    شبتون خوش دوستان.
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : سه شنبه 18 شهریور 93 در ساعت 21:30

  14. 8 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), hamed-kr (سه شنبه 18 شهریور 93), khaleghezey (چهارشنبه 19 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 19 شهریور 93), terme00 (یکشنبه 23 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 19 شهریور 93), دختر بیخیال (سه شنبه 18 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)

  15. #688
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلااااااااااااااااااااااا ااااام سلااااااااااااااااااااااا ااام
    خوبین خوشین ؟ سلامتین؟

    من اووووومدم
    کجایین؟
    ترمه جان برو که هستم با قدرت ولی زود بیام دووم نمیارما

    ولی اواتار بعضی ها انقده از بغل زده بیرون خوب نمیتونم بنویسم جا نمیشه

    دوستانی که آواتار عوض میکنید لطف کنید اواتارتون رو سر جای خودش بنشونید بذارید هوا بیاد نفسمون گرفت عه!

    دقت کردین بعضی دوستان عزیز همدردی خیلی حواسشون هست که رنگ امضا و اواتارو حتی نوع اشتراکشون ست باشه

    باید به خدمتتون برسونم که باور کنید دوره ست گذشته خیلی به خودتون فشار نیارید.

    پ.ن: راستی ممنون اقا محمد رضا که پیغام من رو انتشار دادید و من پررنگ شدم
    همینه میگن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد...
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  16. 4 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    m.reza91 (چهارشنبه 19 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 19 شهریور 93), terme00 (یکشنبه 23 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)

  17. #689
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلااااااااام فرشته جون
    چه خوب که اومدی
    بعضی هافکرکردن میتونن واسه چندروزنفس راحت بکشن امابااومدنت نفسش دوباره گرفته شد
    تازه اعلام کردن که دیگه نمیان...فکرکنم حالاحالاهم اشتراک نگیرن بایدبرن تجدیدقواکنن...بااین شکستهایی که خوردن وتلفاتی که دادن تایک سال دیگه اینجاهانمیان...خداروشکر

    - - - Updated - - -

    ترمه جون خیالت راحت عزیزم...
    اصلااحتیاجی به تلاش واین چیزهانیست که...خودشون یکی یکی ازدورخارج میشن
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  18. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    m.reza91 (چهارشنبه 19 شهریور 93), terme00 (یکشنبه 23 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 19 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)

  19. #690
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    دوستانی که آواتار عوض میکنید لطف کنید اواتارتون رو سر جای خودش بنشونید بذارید هوا بیاد نفسمون گرفت عه!
    سلام فرشته جان،
    بمن یاد میدی اینکارو بکنم؟ من قبلا خیلی تلاش کردم اندازه آواتورم و درست کنم اما نشد.!

    پ.ن: اگه دوستان دیگه هم یاد دارن، بمنم یاد بدین!!
    بجاش منم از فرصتی که پیش اومده و ترمه رفته سواستفاده نمیکنم، و صلح ایجاد نمیکنم !!
    معامله ی خوبیه نه؟
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  20. 3 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    terme00 (یکشنبه 23 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 19 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)


 
صفحه 69 از 125 نخستنخست ... 192939495960616263646566676869707172737475767778798999109119 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.