مدیرپویاحدوددوماه روی انتخاب آواتارشون وقت گذاشتن...اینقدراذیتش نکنید
ماهم مجبوریم دیگه بپذیریم...نگران نباشیدچشم هامون عادت میکنه بهش
رفت تایک سال دیگه یکی توی تصویرذهنی بهش بگه عوضش کن اونم بعدازطی پروژه های خطیردفعه بعدیه کوه نمک بزاره![]()
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
مدیرپویاحدوددوماه روی انتخاب آواتارشون وقت گذاشتن...اینقدراذیتش نکنید
ماهم مجبوریم دیگه بپذیریم...نگران نباشیدچشم هامون عادت میکنه بهش
رفت تایک سال دیگه یکی توی تصویرذهنی بهش بگه عوضش کن اونم بعدازطی پروژه های خطیردفعه بعدیه کوه نمک بزاره![]()
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
ammin (جمعه 21 شهریور 93), khaleghezey (پنجشنبه 20 شهریور 93), terme00 (یکشنبه 23 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)