همین اواخر کاری تو تامین اجتماعی داشتم،به 3-4 قسمت رفتم،تمام کارمندا دختر بودن،اگر مردیهر نکته ای که به نظر تون به درد خواهر کوچکترتون میخوره بهم بگین
کارم تو یه اداره دولتیه و من احتمالا تو واحد انفورماتیک باید کار کنم .
بود بالای 40 بود.سرانگشتی 14کارمند دختر دیدم،ینی زیر 40 سال،و بیشتر زیر 30،چرا به جای اون
14دختر 10 تا 8 تا پسر نبود؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)