هر نکته ای که به نظر تون به درد خواهر کوچکترتون میخوره بهم بگین


کارم تو یه اداره دولتیه و من احتمالا تو واحد انفورماتیک باید کار کنم .
همین اواخر کاری تو تامین اجتماعی داشتم،به 3-4 قسمت رفتم،تمام کارمندا دختر بودن،اگر مردی

بود بالای 40 بود.سرانگشتی 14کارمند دختر دیدم،ینی زیر 40 سال،و بیشتر زیر 30،چرا به جای اون

14دختر 10 تا 8 تا پسر نبود؟