دوستای خوبم ممنون ازتون انشالا که مشکل همه حل بشه
هردفعه برای دخترم یه چیزی میگیرم البته همیشه میمونم که چی بگیرم دفعه قبل از باباش پرسیدم گفت من نمیدونم چی داره چی نداره منم براش یه کیف خریدم
ایندفعه هم براش یه عروسک گرفتم که اگه آوردش بهش بدم
اتفاقا خودم هم میخواستم برای شوهرم کادو بگیرم ولی بدون مناسبت؟ ؟!؟!
چی بگیرم؟؟؟
فکر میکنید قبول کنه؟؟(دفعه قبل بستنی خریدم با ناز خورد تازه دادم بچه بده به باباش )
================================================== ===========
اسم گذاشتن رو بقیه یا برچسب زدن بهشون کار اشتباهیه ولی من فکر میکنم مادرشوهرم یه آدم عقده ای باشه که دوست داره همیشه برتر و بالاتر از همه باشه
من نرم سرکار که پول نداشته باشم لباس گرون بخرم تا او بهم فخر بفروشه
پز ادکلن 300هزارتومنی و پالتو گرون قیمتشو بده
اگه لباس میخواهم به او بگم که او برام بخره و تا ابد منتشو بذتره رو سرم مثل پالتویی که دو سال پیش با پول شوهرم برام خرید
اینایی که میگم خیال نیست اتفاق افتاده
تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!
ویرایش توسط بهار_68 : دوشنبه 17 شهریور 93 در ساعت 15:32
علاقه مندی ها (Bookmarks)