سلام نازنین خیلی خیلی متأسفم منم قربانی تجاوزم مثل من نباش از چیزی نترس من کارم به جایی رسید که به متجاوز پول میدادم چون تهدیدم کرد آبرومو میبره.بابات از بابای من که بدتر نیست با اینکه شوهر داشتم اما اگر سهوا به یک نامحرم لبخند میزدم دعوام میکرد خیلی سخت گیر بود تازشم بابامو همه میشناختند.همه اینجا بهم میگفتند برو پیش پلیس اما من ترسو بودم تا اینکه با کمک این سایت تونستم به شوهرم بگم.شوهرم پا به پام اومد و تنهام نذاشت.حکم اعدام متجاوز صادر شد.نشد پدرم نفهمه وقتی فهمید میدونی چکار کرد؟بغلم کرد و با صدای بلند گریه کرد میدونی آغوشش چقدر آرومم کرد؟ پیش خودم گفتم کاشکی زودتر به پدرم میگفتم تا اینهمه عذاب نکشم. از هیچی نترس اون اگه تهدیدت میکنه پای خودشم گیره.پدرت همیشه پشتته از هیچی نترس و نذار مثل من کارت سخت بشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)