خوب عزیز
اگه اومدی مشاوره بگیری یکم واضخ توضیح بده
1- من اونو دوست دارم اونم دوست داره از کجا میدونی؟ چیزی گفته؟
2-شرایط طوری رقم خورده که فراموشش باید کنی چه شرایطی؟ چرا نمی تونید با هم ازدواج کنید؟
3- عمدی ظاهر میشه؟
4- ادم خوبی هس از کجا مطمئنی ؟ نسبتش با تو چیه؟
5- اینقدر هم لطفا خودت رو دست کم نگیر من ندارم کس دیگه که داره نصیبش بشه؟ یعنی چی؟ لیاقتش بهتر از من هست؟ به خاطر هودش دارم فراموشش میکنم؟ شما لازم نیس تو عشق فداکاری کنی ( فیلم هندی نیس که ) بگو من بهترین دختر روی زمینم اگه فکر میکنی خوبه و تو رو انتخاب کرده خودت رو لایق اون کن
6- اگرم انتخاب نکرده و چیزی نگفته که هیچ باید فراموش کنی
7- چه بار سنگینی داری که میندازی رو دوشش بعد ازدواج؟
اگه مشاوره میحوای باید خلاصه جواب اینا رو بدی
نه اینکه هی بیای بگی باید فراموش کنم چی کار کنم
اگر هم بدون مشاوره میخوای فراموش کنی راهش اینه که بی تفاوت باشی
یک بار مشکلت رو دقیق باز کن و بگو
دوستان اگر ببینن مورد بدی هس میگن فراموش کن
بعد برو فراموش کن
کسی نمیدونه مشکل چی هس که راهکار بده
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پ.ن : نمیدونم مشکلت ربط داره به این یا نه
ولی اگه یکی یه مدت تو رو که میدیده دستپاچه میشده یا خالا هر نشانه ی دیگه
1- نشون نمیده حتما تو رو بره ازدواج میخواسته
2- نشون نمیده آدم بدی هس و خواسته علافت کنه
شاید یه مدت یه هیجاناتی به سراغش می اومده
بعد حالا به علت مشکلات زندگی یا هرچیز دیگه تصمیم گرفته دست نگه داره
من میدونم دخترها تا رادارشون کار نیفته و حسی از طرف مقابل بهشون منتقل نشه از کسی خوششون نمیاد
ولی هر پسری هم این اجازه رو داره که تا وقتی اقدامی و اظهار محبتی نکرده به هرکس دیگه فکر کنه
پس 4 تا خنده و دستپاچه شدن رو دلیل بر علاقه ندون









علاقه مندی ها (Bookmarks)