به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 مهر 93 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1393-4-31
    نوشته ها
    254
    امتیاز
    976
    سطح
    16
    Points: 976, Level: 16
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive500 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    156

    تشکرشده 290 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sepideh22 نمایش پست ها
    من این آقا رو دوست دارم (عاشق نیستم ) میگم عاشقش نیستم چون اگه بخوای میتونم تمام ویژگی های خوب و بد ایشون رو براتون لیست کنم .مسئله اینه که من و این آقا اساسا نمیتونیم با هم ازدواج کنیم (ایشونم بهم علاقه دارن اینو میدونم )اما خوب شرایط طوری رقم خورده که مجبورم فراموش کنم
    گفتم میخوام بزنمش چون درست زمانی که داره یادم میره جلوم ظاهر میشه و دوباره همون احساس و ....
    ایشون خیلی ادم خوبی هستن و من واقعا یه آدم خیلی خوب رو دوست دارم ( اینو از صمیم قلبم میگم ) من واقعا دوسش دارم و براش آرزو میکنم یکی که شایستگی همه خوبی هاشو داشته باشه قسمتش بشه .اگه ام میخوام فراموشش کنم فقط به خاطر خودشه چون لیاقت بهتر از من رو داره ایشون توی زندگیشون خیلی سختی کشیدن نمیخوام منم بار سنگین زندگیمو روی دوشش بندازم اونم یه همچین باری رو !
    خوب عزیز
    اگه اومدی مشاوره بگیری یکم واضخ توضیح بده
    1- من اونو دوست دارم اونم دوست داره از کجا میدونی؟ چیزی گفته؟
    2-شرایط طوری رقم خورده که فراموشش باید کنی چه شرایطی؟ چرا نمی تونید با هم ازدواج کنید؟
    3- عمدی ظاهر میشه؟
    4- ادم خوبی هس از کجا مطمئنی ؟ نسبتش با تو چیه؟
    5- اینقدر هم لطفا خودت رو دست کم نگیر من ندارم کس دیگه که داره نصیبش بشه؟ یعنی چی؟ لیاقتش بهتر از من هست؟ به خاطر هودش دارم فراموشش میکنم؟ شما لازم نیس تو عشق فداکاری کنی ( فیلم هندی نیس که ) بگو من بهترین دختر روی زمینم اگه فکر میکنی خوبه و تو رو انتخاب کرده خودت رو لایق اون کن
    6- اگرم انتخاب نکرده و چیزی نگفته که هیچ باید فراموش کنی
    7- چه بار سنگینی داری که میندازی رو دوشش بعد ازدواج؟

    اگه مشاوره میحوای باید خلاصه جواب اینا رو بدی
    نه اینکه هی بیای بگی باید فراموش کنم چی کار کنم

    اگر هم بدون مشاوره میخوای فراموش کنی راهش اینه که بی تفاوت باشی

    یک بار مشکلت رو دقیق باز کن و بگو
    دوستان اگر ببینن مورد بدی هس میگن فراموش کن
    بعد برو فراموش کن
    کسی نمیدونه مشکل چی هس که راهکار بده

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    پ.ن : نمیدونم مشکلت ربط داره به این یا نه
    ولی اگه یکی یه مدت تو رو که میدیده دستپاچه میشده یا خالا هر نشانه ی دیگه
    1- نشون نمیده حتما تو رو بره ازدواج میخواسته
    2- نشون نمیده آدم بدی هس و خواسته علافت کنه
    شاید یه مدت یه هیجاناتی به سراغش می اومده
    بعد حالا به علت مشکلات زندگی یا هرچیز دیگه تصمیم گرفته دست نگه داره
    من میدونم دخترها تا رادارشون کار نیفته و حسی از طرف مقابل بهشون منتقل نشه از کسی خوششون نمیاد
    ولی هر پسری هم این اجازه رو داره که تا وقتی اقدامی و اظهار محبتی نکرده به هرکس دیگه فکر کنه
    پس 4 تا خنده و دستپاچه شدن رو دلیل بر علاقه ندون
    ویرایش توسط nafiseh joon : چهارشنبه 22 مرداد 93 در ساعت 14:52


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.