حدس میزنم سن و سالت کمه.
یکی از بدترین اشکالات ما دخترا اینه که تو فکر و خیال خودمون عاشق یه نفر میشیم .
اما زمانی که با اون فرد رابطه ی نزدیک برقرار میکنیم کل خیالاتمون نقش بر آب میشه و میبینیم اون فرد ادمی که ما فکر میکردیم نبوده.
واسه ی چی اصرار دارین فراموشش کنین ؟
لطفا از خیالپردازی دست بردارین بهتون ضربه میزنه.
در واقع میخواین فردی رو فراموش کنین که وجود خارجی نداره.
واقع بین باشین.
همیشه لبخند بزن......
برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..
علاقه مندی ها (Bookmarks)