من این آقا رو دوست دارم (عاشق نیستم ) میگم عاشقش نیستم چون اگه بخوای میتونم تمام ویژگی های خوب و بد ایشون رو براتون لیست کنم .مسئله اینه که من و این آقا اساسا نمیتونیم با هم ازدواج کنیم (ایشونم بهم علاقه دارن اینو میدونم )اما خوب شرایط طوری رقم خورده که مجبورم فراموش کنم
گفتم میخوام بزنمش چون درست زمانی که داره یادم میره جلوم ظاهر میشه و دوباره همون احساس و ....
ایشون خیلی ادم خوبی هستن و من واقعا یه آدم خیلی خوب رو دوست دارم ( اینو از صمیم قلبم میگم ) من واقعا دوسش دارم و براش آرزو میکنم یکی که شایستگی همه خوبی هاشو داشته باشه قسمتش بشه .اگه ام میخوام فراموشش کنم فقط به خاطر خودشه چون لیاقت بهتر از من رو داره ایشون توی زندگیشون خیلی سختی کشیدن نمیخوام منم بار سنگین زندگیمو روی دوشش بندازم اونم یه همچین باری رو !
علاقه مندی ها (Bookmarks)