به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 مهر 93 [ 10:33]
    تاریخ عضویت
    1393-4-11
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    318
    سطح
    6
    Points: 318, Level: 6
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    1

    تشکرشده 17 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه دوستان به همه عزیزان که از دیشب تا امروز منو از همراهیشون دریغ نکردن. همین که برام وقت گذاشتین و به مشکلم فکر کردین برای من بی نهایت احساس آرامش به ارمغان آورده، بی نهایت. من به دلگرمیتون احتیاج دارم. اونایی که گفتن من کمالگرا هستم کاملا درست گفتن. متاسفانه این مشکلو دارم. بدتر از اون به دلایلی که تنهایی الانمو کاملا نشون میده شدیدا مهر طلبم. هرچه هست به یک نتیجه رسیدم: توی همه این سالهایی که خودمو زجر دادم که خودمو اصلاح کنم که این ویژگیهایی اخلاقیمو درمان کنم، جز اذیت بیشتر چیزی نصیبم نشد، حالا دلم میخواد کنار بیام با مسائلم. این آرامشی بهم میده که سر فرصت شاید در زمانی طولانی تر تعدیلشون کنم. کنترل احساسات برای من خیلی سخته و محیط کار من جایی است که باید با ده ها دانشجو در ارتباط باشم و چنان که افتد و دانید، خود به خود بحث مقایسه رو پررنگ می کنه. لطفا دوستان من بمونید.

    - - - Updated - - -

    دوست مهربانم
    من 8 سال هست ازذواج کردم. یه پسر 6 ساله دارم و دختری که دو ماه دیگه دنیا مییااد. زندگیمو خیلی دوس دارم. آخرین بار هم یادمه که برای خوشحال کردن همسرم چه کردم و چطور ذوقزده اش کردم. مطمئن باش روزهایی مدید هم برای آزمودن حس خودم ازش دور موندم. عجیبه شاید من مبتلا به دوشخصیتی هستم که هستم. درکنارش در همه اون لحظاتی که از کنارش دور بودم بهش علاقه مندم ولی باز دلم چیز دیگری هم میخواد. باز خودم رو آزمودم و دیدم که چیزی فراتر از تنوع طلبیه. باور کنید

  2. 2 کاربر از پست مفید ameo تشکرکرده اند .

    ammin (دوشنبه 16 تیر 93), آرام دل (چهارشنبه 18 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. زن بودن - آموزشی مداوم ...
    توسط veis در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 خرداد 96, 19:16
  2. بیاموزازهرآنچه میبینی.....
    توسط ویدا@ در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 18 شهریور 91, 19:00
  3. آموزش رانندگی
    توسط رایحه عشق در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 بهمن 90, 11:23
  4. آموزش هاي برنو گرونينگ
    توسط raha در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 آبان 90, 01:37
  5. مشكل آموزش درست گرفتن مداد به نوآموزان پيش دبستاني
    توسط SEPEHR82 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 مهر 87, 12:48

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.