سلام چقدر این موضوع رایج شده. من میخواستم امشب شبیه همین تایپیکو برای خودم بزنم...
اما فکر کنم حرف جدیدی کسی برای من نداشته باشه... این یه درد بی درمونه شاید... اما من دنبال تپش قلب نیستم فقط یک احساس ساده علاقه مندی آیا زیاده؟
- - - Updated - - -
سلام چقدر این موضوع رایج شده. من میخواستم امشب شبیه همین تایپیکو برای خودم بزنم...
اما فکر کنم حرف جدیدی کسی برای من نداشته باشه... این یه درد بی درمونه شاید... اما من دنبال تپش قلب نیستم فقط یک احساس ساده علاقه مندی آیا زیاده؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)