خوب خدا را شکری ماشین خریده و پس اندازه داره صدهزار مرتبه شکر درامدشم با توجه به سنش خوبه و بد نیست وظیفه یه مرد اینه که به بهترین نحو ممکن زندگیشو اداره کنه.و اینکه این موضوع نشان میده ایشون فردی مسئولیت پذیر سالم و اخلاقمدار و کوشایی هستند و میتوان به چنین مردی تکیه کرد

فعلا داره روزهای آخر مجردیشو میگذرونه اینگونه مسائل بعد ازدواج و بقول معروف افتادن توی خرج زندگی خودبه خود حل میشه.
بانو لطفا به اندازه حقوق شوهرتان از ایشون انتظار داشته باشید و بر طبق حقوقش خرج کنید.شما مقداری حساسیتان زیاد شده نسبت به این موضوع.هستند مردهایی که حتی توی دوران عقد و نامزدی که به همسرشان خرجی نمیدن چون تفکرشان اینه که خرجشو باید باباش بده و هنوز توی زندگی خودشان نرفته اند بقول معروف پول توجیبی معنایی نداره وقتی باباش هست
اغلب آقایون چنین طرز فکری دارند ولی خدارو شکری شوهر خوبی نصیب شما شده.
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)