خوب خدا را شکری ماشین خریده و پس اندازه داره صدهزار مرتبه شکر درامدشم با توجه به سنش خوبه و بد نیست وظیفه یه مرد اینه که به بهترین نحو ممکن زندگیشو اداره کنه.و اینکه این موضوع نشان میده ایشون فردی مسئولیت پذیر سالم و اخلاقمدار و کوشایی هستند و میتوان به چنین مردی تکیه کرد

فعلا داره روزهای آخر مجردیشو میگذرونه اینگونه مسائل بعد ازدواج و بقول معروف افتادن توی خرج زندگی خودبه خود حل میشه.

بانو لطفا به اندازه حقوق شوهرتان از ایشون انتظار داشته باشید و بر طبق حقوقش خرج کنید.شما مقداری حساسیتان زیاد شده نسبت به این موضوع.هستند مردهایی که حتی توی دوران عقد و نامزدی که به همسرشان خرجی نمیدن چون تفکرشان اینه که خرجشو باید باباش بده و هنوز توی زندگی خودشان نرفته اند بقول معروف پول توجیبی معنایی نداره وقتی باباش هستاغلب آقایون چنین طرز فکری دارند ولی خدارو شکری شوهر خوبی نصیب شما شده.