نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
درود بانو النا لطفا خلاف قوانین عمل نکنید

تالار همدردی در جهت ایجاد رابطه دوستی بین دو جنس و یا تداوم و بازسازی رابطه راهنمایی نمی دهد ، چون با این روابط دوستی مخالف هست و آسیب زا می داند ، لطفاً لینکهای زیر را بخوان .

سطوح رابطه دختر و پسر

دلایل عینی برای منع رابطه های دوستی دختر و پسر


*:* پیوست تاپیک دلایل عینی برای منع رابطه های دوستی دختر و پسر >>>



ما قصدا و عمدا چنین روابط عاشقانه ای رو تخریب می کنیم!!!!


گفتگوی صمیمانه مدیر همدردی با دخترانش


چرا در رابطه با جنس مخالف وابسته مي شويم يا وابسته مي كنيم




======================================

ممنون که جواب دادین. آره 100 درصد هدفداره و هدف ازدواجه. ولی قبلش باید یه ذره بیشتر باهاش آشنا بشم تا ببینم همونجوری که از دور دوسش دارم از نزدیکم همونه یا نه!

اینم بگم که هدف من از این رابطه بلندمدته و اگه در ادامه ببینم اخلاقیاتمون مچه، ازدواج هم تا حدودی تو ذهنمه.



دادا میخوای کاملتر مطمئن بشی فکر کنم لازم بشه یه چندماهی دوست باشید بعد برید ببینید آیا از نظر جنسی هم مورد نظر شماست بعدش اگه خوب بود برید باهاش ازدواج کنید!!!!

پ.ن:بانو النا ببخشید که تند برخورد شد ولی لازمه شما دختر یو از دید دختر نگاه میکنی و من یه مرد متاهل 30 ساله با کلی تجربه از دوستان که کارشون اینه و تجربیات شخصی نتیجه گیری این شده:

اکثرا شکست عشقی و رابطه جنسی بعدش مثل یه کاغذ باطله کثیف و نجس پرتش میکنی اونور.
یا شایدم ازدواج که بعدش همش بهش شک داری و یه انتخاب احساسی که درصد بالاش منجر میشه به طلاق


شما تضمین میکنی که این اتفاق نیوفته بانو؟
آقای خاله قزی، برای شما و طرز فکرتون بسیار متأسفم. از عضویت تو این سایت و گذاشتن این پست هم متأسفم. حرف دیگه ای ندارم.
من که امکانشو ندارم ولی شما اگه میتونین لطفاً کل این تاپیک رو پاک کنین.
و لطفاً بگین چطور میتونم اکانتمو تو این انجمن پاک کنم؟
ممنون!