اگه به گفته خودت، دوستش داری که 1 درصد هم نباید به فکری روابط دوستی باهاش باشی! همونطوری که احتمالا!! دوست نداری آقاپسری با خواهرت یا دخترت دوست شه.
تشکرشده 271 در 111 پست
اگه به گفته خودت، دوستش داری که 1 درصد هم نباید به فکری روابط دوستی باهاش باشی! همونطوری که احتمالا!! دوست نداری آقاپسری با خواهرت یا دخترت دوست شه.
ویرایش توسط Aminn : سه شنبه 23 اردیبهشت 93 در ساعت 12:02
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)