آقای فدایی یار من متوجه این تاپیک نشده بودم. الانم که دیگه تصمیمتونو گرفتین پس نظر نمیدم، هرچند توی تاپیک قبلیتون نظرمو در این باره گفته بودم. الان فقط واستون آرزوی موفقیت و صلاح میکنم. و البته این رو هم یادآوری میکنم که اگه تصمیمتون اینه که خودتون مستقیم به ایشون بگین، چندتا نکته رو رعایت کنین:
-علیرغم اینکه میگید بلدید چیکار کنید و چی بگید، ولی باز حسابی تمرین کنید قبلش و حرفاتونو مزه مزه کنید (مثل مورد من نشه که باوجود قدرت کلامی خیلی خوبش و سابقه اجرا و... آخرش خراب کرد)
- مستقیم و رک بهش بگید قضیه خواستگاری رو و دو پهلو حرف نزنید و واسه اینکه نمیخواید جواب منفی بشنوین، واسه خودتون راه دررو درست نکنین
- سعی نکنید خودتونو خیلی خونسرد و لارژ نشون بدید! خونسردیتون در حدی باشه که به خودتون مسلط باشید، نه بیشتر! جوری نباشه که ایشون فکر کنه ذوق و شوقی برای شنیدن جوابش ندارید
ان شاالله اگه به مصلحته، این وصلت صورت بگیره. منتظر خبراتون هستیم







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)