حتی اگه داستانتون رو نمی گفتین از روی نام کاربری که انتخاب کردید مشخص بود وابسته اید.
عزیزم شما داری علنا به شوهرت میگی "تو از سر من زیادی هستی" . "من لیاقت تو رو ندارم" "دخترای دیگه خیلی بهتر از من هستن" "تو ممکنه عاشق اونا بشی" "من جذاب نیستم" و .......
پس شک نکن شوهرت هم بعد یه مدت پیام این رفتارهات رو می فهمه و اونوقته که همه ترسهات به واقعیت تبدیل میشه .
تو داری بهش تلقین می کنی. بترس از اثر تلقین.
ضمنا در مورد دروغ ها من که بهش حق میدم.
چون میگن یه دروغ الکی که همه چیزو به خیر بگذرونه بهتر از یه راست واقعی هست که باعث یه دعوای بزرگ بشه .
منتها دیگه بنده خدا خبر نداشته شما یه پا خانم مارپلی برای خودت و مچش رو می گیری.
از حرفام ناراحت نشو. ولی به خودت بیا.








علاقه مندی ها (Bookmarks)