بلخره مصباح یا هدی؟به نظرم هدی قشنگ تره.
هدی،به نظر من تو ازدواج سخت گیری،کاری به معیارهات ندارم.تا اینجایی که
پستاتو در مورد خانوادت خوندم،این برداشتو دارم که تا حالا پدر مادرت با هم
بگو مگو نکردن حداقل جلو بچه هاشون،برای همین دنبال ازدواجی هستی که
توش هیچ جر و بحثی نباشه و ازشم می ترسی ینی به شما از گل نازک تر
نگفتن هر جا هم خطا کردی با خوشرویی برخورد کردن.توی رفاه عاطفی بوده
می خوای این رفاه وارد زندگی بعدیت بشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)