فک کنم به اندازه کافی از شما نظر وپیشنهاد گرفته باشم....
راهنماییهای خوب ومفید...
دیگه فک کنم نوبت منه که تصمیم اخرو بگیرم وبا استفاده از نظراتتون وجمع بندی ها یه تصمیم گیری منطقی بگیرم
تموم خصوصیات مثبت ومنفی خودم وخاستگارم رو روی برگه اوردم
تحلیلش پای خودم
حس میکنم کش دار کردن موضوع خاسگاری من و مسایل پیش روش از حوصله این جمع خارج باشه!
ممنون از راهنمایی های مفید همتون....
همتون ان شاله همیشه موفق وخوشبخت باشید...








علاقه مندی ها (Bookmarks)