به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 بهمن 95 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1393-1-30
    محل سکونت
    زیر آسمان خدا
    نوشته ها
    193
    امتیاز
    4,750
    سطح
    43
    Points: 4,750, Level: 43
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    10

    تشکرشده 916 در 198 پست

    Rep Power
    36
    Array
    اول اينکه به هيچ عنوان کار رو نبايد به بحث باهاش بکشوني

    دوم اينکه تا مي توني احترام بذاري تا بهت احترام بذارند

    سوم اينکه از پسرش تا مي توني جلوش تعريف کني و بديهاي پسرشو به هيچ وجه جلوش نگي

    تا مي توني تاييدش کني حالا شده الکي

    حتما روز تولدش يادت باشه و شده يه کادوي کوچيک براش بخري

    - - - Updated - - -


    وقتي از حرفا و شوخيايي که ناراحت ميشن ديگه نگو. ديگه باهاشون شوخي نکن.
    اگه خيلي اذيت ميشي خب باهاشون کمتر حرف بزن بيشتر شنونده باش.
    سعي کن از حرفايي که ممکنه برداشت بد بشه استفاده نکني.[/QUOTE]





    سلام دوست عزیز. از این به بعد به املای کلماتم بیشتر دقت میکنم. به خاطر لینکهای مفیدتون ممنونم.

    یک سوال: وقتی من به خاطر شغل شوهرم و درخواست های مکرر ایشون مجبورم که زیاد و بدون حضور اون به منزل مادرشوهرم برم. و صد البته اونها هم در حد یک کارگر بی جیر و مواجب از من انتظار دارند، بهترین راهکار چیست؟
    وقتی علنا از من این همه کار میخواهند آنوقت چه کار کنم؟

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    سلام

    توی متنتون دو تا مطلب کلی دیدم

    1- شما چاپلوسی کردی و اهل تعریف کردن دروغ از دیگران هستی. تقصیر بقیه چیه؟

    2- مادر شوهر شما داشت سیب زمینی و پیاز رنده می کرد که کوکو سبزی درست کنه ( چطوری با سیب زمینی کوکو سبزی درست می کنید ؟) شما تعارف کردید و قبول نکردند. بعد که شما نبودید به دخترش گفته چرا اینقد حرف می زنی و کمک نمی کنی. دخترش هم گفته کاملیا که گفت کمک کنه، چرا رد کردی؟

    من هر چی به این مکالمه نگاه می کنم که نکته منفی و بدجنسی مادرشوهر خواهرشوهر توش ببینم، نمی فهمم کجاشه؟؟؟

    مادرشوهر به خاطر خستگی شما، تعارفی که باهات داشته، نگه داشتن احترامت و ... تعارفت را رد کرده،
    اما از دخترش انتظار درک بیشتری را داشته و وقتی تو نبودی بهش گفته چرا کمک نمی کنی و اینقد حرف می زنی
    کجاش بی احترامی به شماست؟؟؟؟؟

    فکر می کنم چون تنها هستی و همسرت نیست و کسی نیست لوست کنه (مخصوصا که می گی خونه بابا هم خیلی نازت را می کشیدن) حساس شدی.
    رفتار اونها کاملا طبیعی و عادی هست (چیزی که اینجا گفتی ) و حتی فراتر از عادی ( هر مادرشوهری به عروسش نمی گه چه خوشگل شدی. به نظرم واقعا خانم خوبی هستن)
    پدر من هم همیشه می گفتن ظرف می شورید بی صدا باشه
    حرف پدرشوهرت را اینقدر سخت نگیر. باور کن کاملا معمولی و به چشم دختر خودش این حرف را بهت زده.
    حتی اگر خانمش یا دخترش هم ظرف می شست حتما این تذکر را می داد.

    کاملیا جان،
    بهتره یه کم وقتت را صرف مطالعه در مورد مهارتهای ارتباطی و برخورد با افراد، انتظاراتی که می تونی داشته باشی و ... کنی.
    در مورد ازدواج و زندگی مشترک بخون.
    سعی کن یاد بگیری چطور یه خانم قوی و مهربون باشی. نه چاپلوس و پرتوقع.
    کجا کمک کنی و در چه حد. برای عزیز شدن از اولین قاشق تا آخرین لیوان را می شوری و بعدش غر می زنی؟!
    به نظر نمی رسه خانواده همسرت بد آدمهایی باشند، فکر می کنم شما یه کم حساس و بی مهارتی.



    سلام
    راستش از جوابی که بهم دادید شوکه شدم. شاید اگه جای من بودید هیچوقت بهم انقدر رک نمیگفتید این حرفو.
    از کسایی که مدام میشینن و میگن همه جام درد میکنه.
    من دیگه چاپلوسی تعریف کردن رو نمیکنم. هزار بار بعد از اون قضیه گفتن که ما خیلی زیباییم اما من فقط ساکت نگاه کردم. چون واقعا به عواقب کارم پی بردم.
    اما در مورد کمکم کردن:
    من به مادرشوهرم کمک میکردم چون واقعا دوست داشتم مثل مادرم باهاش برخورد کنم. تا قبل از این قضیه فکر میکردم خواهرشوهر بنده ایشون رو تحریک میکنه. اما 2 هفته پیش فهمیدم ایراد از مادرشوهرمه که تا حالا پنهانی لبخند میزده. اتفاقا زمانی که فهمیدم اینطوری شده کاملا تو رفتارم نشون دادم. وقتی مادرشوهرم به من گفته اینا رو بشور من بگم نمیشورم. وقتی میگه چایی دم کن بیار. من چی بگم؟
    شما اگه جای من بودی چی میگفتی؟
    این غذا وقتی داخلش یک سیب زمینی رنده بشه از هم وا نمیره. امتحان کنید.
    بنده از شما به عنوان یک عضو و کاربر فعال انتظار راهنمایی بهتری داشتم. شما فقط گفتید من چاپلوس و حساس هستم. اما ارائه یک راهکار، یک همدلی از طرف شما خیلی انتظار میرفت.
    با توجه به اینکه ظرف شستن بنده تا ساعت یک شب طول کشید و بنده باید 5 صبح بیدار شوم، و من باید ظرف بشورم. با توجه به اینکه بر عکس من خیلی رک هستند و حرفی در دلشان نمی ماند، آیا من میتوانستم ظرف شستن را رها کنم؟
    مادرشوهرم که همیشه میگوید از اینکه ظرف از شب تا صبح بماند در ظرفشویی چندشش می شود، نمی تونستن بیان و به بنده بگن برو بخواب؟
    بیاد آشپزخانه و یک دستمال بگیرد و به من بگوید کابینتم ورم میکند. سعی کن آب پخش نشه؟؟؟؟؟؟؟
    بگه من دارم میرم بخوابم؟ اگر هم ناراحتم چون رها کردن کار کردن باز هم باعث محکوم شدن من میشود نه آنها.
    من که در شهری بدون همسر و پدر و مادر زندگی میکنم انتظار داشتم حداقل مثل دخترشان با من رفتار کنند.
    پس چرا خواهرشوهر بنده هیچوقت کمک نمیکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من تا قبل از اینکه حرف مادرشوهرم را بدونم به خودم میگفتم اشکال داره اونم جای مادرم. ولی متأسفانه هیچکس درکم نمیکند.

  2. 3 کاربر از پست مفید Kamelia-94 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 30 فروردین 93), meinoush (شنبه 30 فروردین 93), شیدا. (پنجشنبه 04 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. لطفا راهنماییم کنید
    توسط bita2 در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 مرداد 92, 12:17
  2. راهنماییم کنید لطفاً
    توسط roze siah در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 مرداد 92, 10:02
  3. می خوام ارشد حتما حتما قبول شم البته با این شرایط.... لطفا راهنماییم کنید
    توسط sami92 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 تیر 92, 12:07
  4. راهنماییم کنید همسرم را برگردونم
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 73
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 خرداد 92, 00:46
  5. آیا درانتخابم اشتباه کردم یانه؟(لطفا راهنماییم کنین)
    توسط هیلان در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 فروردین 90, 14:04

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.