سلام عزیزم همدردی من رو بپدیر شرایط بارداری و مرگ عزیزترین کسان ادم سخترین حالتی که میشه گفت...
فقط به خودت فشار نیار تو داری مادر میشی مادر یه انسانی که قرار سالها سالم زندگی کنه پس یادت باشه از وقتی آدم مادر میشه فداکار میشه به خاطر فرزندت فداکار باش سعی کن روحیت رو حفط کنی تا اون کوپولو به دنیا بیاد و بتونه با شادی ورودش به دنیا غم از دست دادن پدرتون رو برای افراد کم کنه به خصوص برای مادرتون








علاقه مندی ها (Bookmarks)