دوست عزیز خدمت شما تسلیت عرض میکنم .انشالله خدا به شما وخانوادتون صبر بده.
اقا/خانم خاله قزی: این رفتار شما اصلا پسندیده نیست. که به محض اینکه کسی تاپیکی با عنوان مبهم باز میکنه بلافاصله در پست دوم بهش تذکر میدید و دیگران رو هم نهی میکنید از پست گذاشتن . یک لحظه خودتون رو بزارید جای اون کاربر که در اون لحظه فقط به فکر این هست که مشکلی که روی دلش سنگینی میکنه رو با کسی مطرح کنه تا سبک بشه و حالا برای همدردی به این سایت رجوع کرده ، شما سریعا به خاطر تخطی از قوانین که انجام داده سرزنشش میکنید و موضع میگیریدو اون بنده خدا چقدر ممکنه حال گرفته اش گرفته تر بشه. قوانین سایت ایه قران نیست که اینطور موضع گیری میکنید. یا اینکارها تذکراتی رو واگذار کنید به مدیران سایت . یا اینکه حداقل بگذارید چند نفر پست همدردی بگذارند طرف اروم بشه بعد شما تذکر بدین و یا اینکه حداقل خودتون چند خطی به اون بنده خدا همدردی و راهکار بدید و در انتها بعنوان پی نوشت بهشون این تذکر رو هم بدید.
ببخشید اگه جسارت کردم چون امروز دیدم توی دو تا تاپیک اینکار رو کردید و خودم رو گذاشتم جای اون استارتر تاپیک دیدم چقدر کار شما میتونه اثر منفی در اون نفر داشته باشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)