به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array
    دوست عزیز

    آنچه به نظر من میرسه اینهست که احتمالا نحوه آشنایی شما مجازی بوده و بعد از تماسهای مکرر و ملاقاتهای حضوری

    که بیشتر از طرف شما بوده که به مشهد رفتید این رابطه جدی تر شده (اگر اشتباه متوجه شدم منو ببخشید.)

    نکته که هست شما در ابتدا اشتباه کردی وقتی ایشون هنوز احتمالن طلاق قطعی نگرفته یا اگر طلاق گرفته بود وضعیت

    مهریه رو پیگیری نکردی و وجود یک دختر بچه رو که ریسمان ارتباط این زن و مرد هست نادیده گرفتی و وارد یک رابطه بدون تعهد شدی

    یعنی در واقع شما خودت به شخص خودت و روح و روانت ظلم کردی و مقدمات یک سو استفاده رو فراهم کردی.

    احتمالش زیاد هست که اصلا موضوع خیانت اون خانم نباشه و یک رابطه زناشوی به طلاق رسیده

    بوده و حالا هم به هزار دلیل موجه یا ناموجه این دو نفر بهم بازگشتند.

    به نظر من کار شما که مرتب سعی داشتید این خانم رو با القاب نادرستی که صحت و سقمش رو براش دلایل کاملی نداشتید صدا زدید درست نیست

    اینکه مرتب بدنبال این هستید که بخودتون یا اون آقا ثابت کنید این زن درست بشو نیست هم جز

    گرفتن انرژی و از دست دادن زمان شما کار دیگه ای براتون نمیکنه.

    لطفا قبول کنید اشتباه از خودتون بوده که وارد یک رابطه نادرست شدید و هیچ آینده ای با این آقا ندارید و بدنبال زندگیتون

    برید. مطمین باشید اگر یک زمانی این آقا هم برگرده زندگی با مردی که تجربه یک زندگی مشترک رو داره و دختر بچه ای

    که نمی تواند حضور شما رو بجای مادرش ببینه و در کنار پدرش کار ساده ای برای یک دختر مجرد نیست.

    خدا رو شاکر باشید که بیشتر از این در یک رابطه پر تلاطم سرمایه گذاری نکردید و بدنبال آینده تون در مسیرهای دیگر بگردید.
    ویرایش توسط sanjab : جمعه 15 فروردین 93 در ساعت 20:42

  2. 9 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (جمعه 15 فروردین 93), khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), mis-marjan (شنبه 16 فروردین 93), واحد (شنبه 16 فروردین 93), هم آوا (یکشنبه 17 فروردین 93), veis (جمعه 15 فروردین 93), دختر بیخیال (جمعه 15 فروردین 93), شیدا. (شنبه 16 فروردین 93), صبا_2009 (یکشنبه 17 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسر فرشته ام ، دیو شده... چه کنم؟
    توسط الهام* در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 تیر 95, 16:33
  2. کتاب " تا ساحل آرامش" چکیده مباحث کارشناسی خانواده رادیو معارف
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 آبان 93, 22:36
  3. نمی دونم دارم با یک فرشته زندگی می کنم یا یه دیو
    توسط poopak111 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 21 تیر 93, 16:00
  4. بیو گرافی
    توسط sara_star در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 16 آذر 87, 19:55

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.