دوست عزیز
آنچه به نظر من میرسه اینهست که احتمالا نحوه آشنایی شما مجازی بوده و بعد از تماسهای مکرر و ملاقاتهای حضوری
که بیشتر از طرف شما بوده که به مشهد رفتید این رابطه جدی تر شده (اگر اشتباه متوجه شدم منو ببخشید.)
نکته که هست شما در ابتدا اشتباه کردی وقتی ایشون هنوز احتمالن طلاق قطعی نگرفته یا اگر طلاق گرفته بود وضعیت
مهریه رو پیگیری نکردی و وجود یک دختر بچه رو که ریسمان ارتباط این زن و مرد هست نادیده گرفتی و وارد یک رابطه بدون تعهد شدی
یعنی در واقع شما خودت به شخص خودت و روح و روانت ظلم کردی و مقدمات یک سو استفاده رو فراهم کردی.
احتمالش زیاد هست که اصلا موضوع خیانت اون خانم نباشه و یک رابطه زناشوی به طلاق رسیده
بوده و حالا هم به هزار دلیل موجه یا ناموجه این دو نفر بهم بازگشتند.
به نظر من کار شما که مرتب سعی داشتید این خانم رو با القاب نادرستی که صحت و سقمش رو براش دلایل کاملی نداشتید صدا زدید درست نیست
اینکه مرتب بدنبال این هستید که بخودتون یا اون آقا ثابت کنید این زن درست بشو نیست هم جز
گرفتن انرژی و از دست دادن زمان شما کار دیگه ای براتون نمیکنه.
لطفا قبول کنید اشتباه از خودتون بوده که وارد یک رابطه نادرست شدید و هیچ آینده ای با این آقا ندارید و بدنبال زندگیتون
برید. مطمین باشید اگر یک زمانی این آقا هم برگرده زندگی با مردی که تجربه یک زندگی مشترک رو داره و دختر بچه ای
که نمی تواند حضور شما رو بجای مادرش ببینه و در کنار پدرش کار ساده ای برای یک دختر مجرد نیست.
خدا رو شاکر باشید که بیشتر از این در یک رابطه پر تلاطم سرمایه گذاری نکردید و بدنبال آینده تون در مسیرهای دیگر بگردید.![]()













علاقه مندی ها (Bookmarks)