به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 16 خرداد 93 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1393-1-06
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    267
    سطح
    5
    Points: 267, Level: 5
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 29 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsen66 نمایش پست ها
    اینقدر که شما برای یه مواجهه ساده ی دختر و پسر بحث و برنامه ریزی میکنین، ما یک صدمش رو برا زندگیمون انجام میدادیم الان به عرش اعلا رسیده بودیم :))















    راستش منم میخوام توی زندگیم به عرش اعلا برسم، واسه همین دارم توی چنین چیزی مشورت میگیرم.






     




    نقل قول نوشته اصلی توسط mis-marjan نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز
    وقتی داشتم تایپکتو میخوندم ناخودآگاه به دوران دانشجویی برگشتم که سال آخر دقیقا همین اتفاق برای من افتاد
    و من هم مدتی فکرم درگیر ایشون شد (البته خدا رو شکر دل نبستم و فقط خوشم می اومد) اما خدا رو شکر می کنم که زود ایشون رو شناختم
    دقیقا مثل مورد شما یه خانمی به سمتشون رفته بود و بهشون پا داده بودن و حتی کار به رفت و آمد به منزل ایشون هم کشیده شده بود (خودت بدون آخرش چی میشه)
    من ابتدا کل واقعیت رو نمی دونستم و غصه می خوردم ولی خدا رو شکر تجربه اون خانم باعث عبرت من شد
    ببین دوست عزیز اینارو برات نوشتم که بدونی موارد این چنینی زیاد هست ولی موردی که دخترا تا این حد دنبالش هستن توی زندگی تضمینی به وفاداریش نیست (سوء تفاهم نشه منظورم خود شخص نیست شرایط اطرافشون طوری هست که هر لحظه در خطر خیانت هستن)
    از طرف دیگه معمولا خانواده هایی که همچین پسرایی دارن هم خودشون هم اطرافیان انقدر براشون نقشه می کشن و دختر براشون رزرو می کنن که نوبت به دانشجوها نمی رسه خصوصا که ایشون هم متعلق به شهر دیگه ای هستن و مسلما فرهنگی متفاوت که خانواده ها به سختی با این شرایط کنار میان
    ضمنا فوق العاده مراقب باشید و دلبسته شون نشید و سعی کنید روال عادی زندگی رو داشته باشید که برای خانوما همین احساسات جزئی هم مایه دردسر میشه چون خانوما زود دل می بندن ولی آقایون دنبال تنوع هستن و معمولا زود دل می کنن

    - - - Updated - - -

    سلام دوست عزیز
    وقتی داشتم تایپکتو میخوندم ناخودآگاه به دوران دانشجویی برگشتم که سال آخر دقیقا همین اتفاق برای من افتاد
    و من هم مدتی فکرم درگیر ایشون شد (البته خدا رو شکر دل نبستم و فقط خوشم می اومد) اما خدا رو شکر می کنم که زود ایشون رو شناختم
    دقیقا مثل مورد شما یه خانمی به سمتشون رفته بود و بهشون پا داده بودن و حتی کار به رفت و آمد به منزل ایشون هم کشیده شده بود (خودت بدون آخرش چی میشه)
    من ابتدا کل واقعیت رو نمی دونستم و غصه می خوردم ولی خدا رو شکر تجربه اون خانم باعث عبرت من شد
    ببین دوست عزیز اینارو برات نوشتم که بدونی موارد این چنینی زیاد هست ولی موردی که دخترا تا این حد دنبالش هستن توی زندگی تضمینی به وفاداریش نیست (سوء تفاهم نشه منظورم خود شخص نیست شرایط اطرافشون طوری هست که هر لحظه در خطر خیانت هستن)
    از طرف دیگه معمولا خانواده هایی که همچین پسرایی دارن هم خودشون هم اطرافیان انقدر براشون نقشه می کشن و دختر براشون رزرو می کنن که نوبت به دانشجوها نمی رسه خصوصا که ایشون هم متعلق به شهر دیگه ای هستن و مسلما فرهنگی متفاوت که خانواده ها به سختی با این شرایط کنار میان
    ضمنا فوق العاده مراقب باشید و دلبسته شون نشید و سعی کنید روال عادی زندگی رو داشته باشید که برای خانوما همین احساسات جزئی هم مایه دردسر میشه چون خانوما زود دل می بندن ولی آقایون دنبال تنوع هستن و معمولا زود دل می کنن



    سلام. خیلی خیلی ممنونم که نظرتونو نوشتین. خوشبختانه منم فقط از ایشون خوشم میاد و دلبستنی در کار نیست.


    اما درباره نظراتون، شما میگید موردی که "تا این حد" خانوما دنبالشون هستن. کدوم حد؟! شاید از زمان دانشجویی شما خیلی گذشته و توی جو بد دانشجوهای الان قرار ندارین که چنین چیزی رو "تا این حد" میبینین. متاسفانه الان این چیزا خیلی زیاده. چه دخترا چه پسرا خیلی توی محیط دانشگاه پیش میاد به هم پیشنهاد بدن.


    درباره ای هم که گفتین در اون مورد، کار به رفتن به خونه طرف کشیده شده، تا جایی که من اطلاع دارم در این مورد من، آقا پسر درنهایت به دخترخانوم گفته نامزد دارم تا دختره دست برداره. در نتیجه کار به هیچی کشیده نشده ( البته میگم، فقط تا جاییکه من اطلاع دارم)


    این هم که میگید واسه همچین پسری خانواده و... دختر رزرو میکنن و... که راستش من تعجب میکنم از حرفتون! من نمیخوام از خودم تعریف کنم این وسط، ولی راستش من هم به عنوان یه دختر، شرایط خوبی دارم از خیلی نظرها. منظورم اینه که اینطوری نیست که اون آقا یه مورد خیلی خوب باشه که همه رو هوا میزننش و منم توی نوبت مونده باشم برای به دام انداختنش! اگه اینطوری که شما میگین باشه که باید الان خانواده و فامیل و غیره برای منم شوهر رزرو کرده باشن!!! درحالیکه اینطوری نیست اصلا. من خودم درنزدیکانم پسری بود که از نظر شرایط، با ایشون برابری میکرد. تازه شاید کمی هم بهتر، چون وضع مالی خیلی خوبی داشت. و همین پسر با همکلاسیش ازدواج کرد و یکی از زوج های خوشبخت فامیل ما شناخته میشن خداروشکر. به علاوه بر اینکه ایشون اگه رزروی داشت، برای چی به سمت من اومد این همه؟ و برای چی بهم گفت نامزد نداره؟ راستش من تقریبا مطمئنم که ایشون قصدش هرچی باشه دوستی نیست. چندتا دلیل براش آوردم قبلا، یکی از دلایل دیگه هم اینه که کلا اگه پسری دنبال دوستی باشه اصولا بعیده بیاد سراغ یکی مثل من. چون من به دلیل حجابم و رفتارم و کلا عقایدم، مورد مناسب و جذابی واسه دوستی نیستم اصلا!!


     


    درباره اینکه ممکنه فرهنگ خانواده ها به شدت فرق کنه، بله درست میگید. اما ممکن هم هست که فرق نکنه :)


     


    درکل ببخشید که من به همه نظراتتون انتقاد کردم. مطمئنم شما فقط قصد راهنمایی منو داشتید. ولی راستش خیلی خیلی بدبینانه همه رو گفتید. یعنی فقط یه روی سکه رو دیدید. منم فقط خواستم روی دیگه سکه رو بگم و درواقع هردوروی سکه رو باهم ببینیم. ولی بازم خیلی تشکر میکنم از راهنماییتون. درکل معلومه که میخواستین به من بگین بیخودی دل نبندم تا ضربه نخورم. و منم به خودم همین الان قول میدم که دل نبندم تا قبل از خاستگاری، چه به ایشون، چه به هر پسر دیگه ای. ممنون:)


    و اینم بگم که من اصلا قصد دفاع از این آقا رو ندارم چون شناختم ازش کامل نیست. اصلا شاید هفته دیگه اومدمگفتم که ایشون از هر نظر آدم بدیه! همونطور که گفتم هدفم از این انتقادها به نظرتون، فقط نشون دادن روی دیگه سکه بود
    ویرایش توسط سمانه:) : پنجشنبه 14 فروردین 93 در ساعت 01:18

  2. کاربر روبرو از پست مفید سمانه:) تشکرکرده است .

    فدایی یار (پنجشنبه 14 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میترسم اگه کارمو ول کنم دیگه کار پیدا نکن...
    توسط mina-mina در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 بهمن 93, 21:19
  2. پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 مهر 93, 23:37
  3. میترسم پسر بیاد آبروریزی کنه
    توسط salamati در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 21 شهریور 93, 22:06
  4. میترسم آبروم پیش خانوادم بره
    توسط zohre-f در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 01 مهر 91, 12:40
  5. 10 شیوه منحصر به فرد برای لذت بردن از شریک زندگیتان..
    توسط shad در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 خرداد 89, 15:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.