دوست عزیز دست بزن داشتن مشکلی نیست که بشه راحت ازش گذشت کرد . انقدر مهم است که جز معدود شرایطی است که در قانون زن در آن از حق طلاق برخوردار است . یا باید مشکل حل بشه که بعیده کسی که عادت به این کار داره رو بشه عوض کرد نمونش تو جامعه ما فراوونه . یا اینکه الان تا دیر نشده جدا شوید و نذارید زمانی برسد که افسوس بخورید . بالاخره هدف اصلی دوران دوستی و نامزدی چیست؟ مگر غیر از این است که دو طرف شناخت نسبی از هم پیدا کنند ؟ خب شما این شناخت رو پیدا کردید حالا وقت این است که تصمیم اصلی را بگیرید .
ضمنا این مشکل ربطی به دوست بودن و این حرفا نداره ممکن بود این آقا به خواستگاری شما بیایند و ظاهرا هم که همه چیز خوب است ناگهان بعد از عقد متوجه این عادتهای زشت شوید آن وقت چه کاری از دست شما بر می آمد ؟ بهتراست با واقعیات جامعه کنار بیایم دوست داشته باشیم یا نه امروزه بیشتر ازدواجها بر پایه آشنایی دو طرف قبل از ازدواج صورت میگیرد مشاوره محترم جای اینکه این رابطه ها را سرزنش کند باید فرد را راهنمایی کند تا از دوستی صدمه نبیند و بتواند تصمیم درست را در این شرایط بگیرد چه بسیار کسانی هستند که سنتی ازدواج می کنند و بعد از ازدواج تازه می فهمند چه کلاهی سرشان رفته است ( نمونش تو این سایت فراوان است ) و برعکس آدمهای زیادی از جمله خود من و بسیاری از اطرافیانم ازدواج بر مبنای دوستی داشته اند الان خوش بخت هستند . پس یک نسخه را برای همه نپیچیم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)