آره...کاملا همینطوره...خیلی دوسش دارم ولی واقعا دیگه تو رابطه کم کم دارم احساس خفگی میکنم...منم داره از لحاظ روحی بهم میریزه..
دیگه زدنشم که نو علی نور بود..
تشکرشده 23 در 12 پست
آره...کاملا همینطوره...خیلی دوسش دارم ولی واقعا دیگه تو رابطه کم کم دارم احساس خفگی میکنم...منم داره از لحاظ روحی بهم میریزه..
دیگه زدنشم که نو علی نور بود..
asemaneabi222 (دوشنبه 19 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 19 اسفند 92), پونه (دوشنبه 19 اسفند 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)