به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 51
  1. #31
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو keysun

    من هم واسه پست بانو پونه هم بانو آویژه سپاس زدم چون هردوشون دارن درست میگن فقط زاویه دیدشون فرق میکنه

    1.شما از همین الان اینو هم در نظر بگیر ایشون شاید خوب بشن شاید توی این وضعیت بمونن
    اگرم خوب بشن شاید بطور کامل نباشه و شما مجبور باشین یه سری محدودیت هایی برای خودتون در نظر بگیرین
    اگرم خوب بشن شاید یه مدت یکسال یا چند سال طول بکشه چون این مورد شک چیزی نیست که یکروزه و یکماهه بوجود اومده باشه

    این مورد بالا رو بدترین حالت مشکلتون در نظر میگیریم


    2.بیا اینو در نظر بگیریم که شما میخواین بمونین و تلاشتون رو کنین تا ایشون برگردن به حالت عادی خوب پیشنهاد من

    1.اولا پیگیر وقت گرفتن بعد عید از یه دکتر روانشناس باشی
    2.خواهشا عجله نداشته باشین و انتظار اینکه طی مدت خیلی کوتاه و با تهدید ایشون خوب بشن

    3. همین الان بالای سایت زده حق اشتراک روش کلیک کنین و جزو مشترکین انجمن آزاد بشین سه ماه و یکساله هرکدوم برات مقدوره بگیر تا اونموقع خیلی میتونه کمک کنه بهتون

    شماره3. میشه خیلی ساده در نظر گرفت که ایشون مثل بعضی پسرا یکم بدبین شدن چون شوربختانه یه عده دختر و زن هستن که برای خودشون و جسمشون ارزش قائل نمیشن و باعث بدبینی ما مردا نسبت به بانوان میشن

    حالا میرسیم به آخرین موضوع دست خودم نیست عادت کردم تجزیه و تحلیل کنمو نکته بین باشم یه چیز هست منو یکم اذیت میکنه و میترسونه

    اینکه شما فقط فقط فقط زووم کرده باشین روی این مشکل ایشون و از بقیه موارد که یا اشتراک دارین یا اختلاف دارین با همدیگه قافل شدین حواست به این موضوع هست بانو؟

    میشه چنتا خصوصیات مثبت خودت و ایشون و همچنین خصوصیات منفی خودت و ایشون رو بگین.

    درآخر بستگی بخودت داره ولی اشتراک انجمن آزاد یادت نره یه خوب یهم داره خصوصیه یعنی کسی نمیتونه ببینه مشکلتون چیه و فقط مشاورا میان نظر تخصصیشون رو میدن
    مشترکین انجمن آزاد
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  2. 3 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (دوشنبه 19 اسفند 92), پونه (دوشنبه 19 اسفند 92), ستیلا (دوشنبه 19 اسفند 92)

  3. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    keysun عزیز
    دوست بودی یا نبودی،آشنایی سنتی بوده یا مدرن،فرقی نداره،این مشکل رو حتما از راه درستش حل کن،مهمترین تصمیم زندگیت ازدواج هستش پس به خاطر هیچ چیزی توی این مورد کوتاهی نکن،اصلا برچسب هیچ اختلالی هم که نخوای بزنی،شخصی که پرخاشگره و قبل از ازدواج به خودش اجازه میده دست روت بلند کنه آیا تضمینی وجود داره بعد ازچندسال زندگی مشترک این کار رو نکنه؟؟؟

    اینجا اگه رابطه ی دوستی منع میشه دلیلش بر این هست که فرد احساسی عمل میکنه و چشمش رو روی واقعیت ها میبنه و نشونه هارو دنبال نمیکنه،اما وقتی رسمی اقدام میشه اوضاع فرق داره،چون همه چیز چهارچوب خاص خودش رو داره،شما گفتی از اول اینطور بوده ،الان چون دقت کردی و کمی از احساسات فاصله گرفتی و 4 ماه هم از رسمی شدن این رابطه میگذره،به این موضوع پی بردی در حالی که ایشون از اول اینطور بوده ولی شما دچار خطا شدی توی شناخت ایشون،در مورد موقعیت هم گفتی اگه به کسی درخواست ازدواج بده بی بروبرگرد قبول میکنه،بهتره بدونی یکی از ویژگی های موقعیت خوب (داشتن روان سالم) هستش،واین رو بدون کمتر انسانی (فرقی هم نداره زن یا مرد) میتونه با آدم بدبین زندگی کنه

  4. 5 کاربر از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (دوشنبه 19 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 19 اسفند 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 19 اسفند 92), پونه (دوشنبه 19 اسفند 92), ستیلا (دوشنبه 19 اسفند 92)

  5. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 93 [ 19:07]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    88
    سطح
    1
    Points: 88, Level: 1
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    راستش خصوصیات مثبت ایشون و نوشتم قبلا...صفحات قبلو ببین..
    علاوه بر اونا مهربونه خیلی...خیلی دوسم داره..واقعا از لحاظ خیانتی و این داستانا از چشام بیشتر اعتماد دارم...اهل هیچ بدی ای نیست..رفیق بازیو چه میدونم دود و الکل وهیچی...کنارش بهم خیلی خوش میگذره..باهاش آروممو ....
    خصویات منفیشم به نظرم همین شکاکیت و کنترل نکردن خشمشه...وقتی که عصبی میشه کلا نمیشه طرفش رفت...
    فحش دادن و اینا..که عجیب اینه ک اصلا به شخصیت خودشو خونوادش نمیخوره..انگار یه آدم دیگه میشه!!!!!


    خصوصیات مثبت خودم:
    خب من دختری ام که با اینکه خانواده ی بازی دارم هیچوقت با کسی به غیر از ایشون نبودم قبلا و میدونه اولین مرد زندگیمه...
    خاستگار بوده...ولی خب هیچوقت با کسی نبودم..
    خودم دانشجوی داروسازی ام ..
    خانواده ی تحصیلکرده و خوبی دارم..
    وضعیت مالیمون خوبه..
    ظاهرم خوبه..
    از لحاظ خونه داریو این مسایل کم ندارم چون از بچگی مامانم کار میکرد و خب خودم همه کار میکردم از غذا و همه چیز..
    روابط عمومی خوبی دارم مثلا کل خونوادش عاشق منن
    مهربونم و این چیزا....

    ولی خب منفیهام:
    منم خیلی یه دنده و لجبازم...
    الان فهمیدم که اشتباه میکردم..
    مثلا تو این مدت به هر چیز کوچیکی که گیر میداد مثلا خوابیدن و دانشگاه و اینا هیچی نمیگفتم و انجام میدادم ولی سعی میکردم تو موقعیت مناسب همونو تلافی کنم تا کارشو بفهمه..
    ولی فقط رابطمونو بدتر کرد خب..
    و...دیگه...زودرنجم یکم...میرنجم ولی به روی خودم نمیرم..بعد انقدر تحمل میکنم تا یه روز کم میارم..منفجر میشم..
    کلا آدم تو داریم خیلی..
    و یه چیزی که تحملم زیادی بالاست و این یه ویژگی بده..
    چون به همه چیز زیاد فرصت میدم و صبر میکنم..انقدری که کلا خراب میشه...
    و کلا آدمیم که حرص بقیه رو زیاد در میارم...
    مثلا یه موقع ها از لجش کاریو میکردم که اذیت شه..
    آخه هی شکاشو تحمل میکردم..تحمل تحمل تحمل..بعدش کم میاواردم یهو...
    تا اینبار ک دیگه در کمال ناباوری منو زد..!
    نمیدونم شاید جدی خودمم باید مشاوره شم و منم خراب کردم..نمیدونم اصلا..

    - - - Updated - - -

    آره asemaneabi222 ..راست میگی دقیقا...

    ولی خب حالا دوسشم دارم...شاید اشتباه کردم...
    ولی 100 % یه تصمیم عاقلانه میگیرم دیگه...

    زدنش چشمامو باز کرد تازه...!!

    خبر میدم که چی شد.. و از همتون ممنونم..

    - - - Updated - - -

    و اینکه من میدونم یکی از ویژگی های خوب داشتن روان سالمه...
    اون از اولش اینطوری بود ولی اولش منظورم 2.3 ماه بعد دوستی ه ک تازه کم کم شروع شد و هی بدتر شد..نه اوایل اصلا به این شدت نبود..
    انگار هرچی بیشتر علاقه مند شد بیشتر حساس شد..
    من منظورم ازینکه بره خاستگاری قبولش میکنن این بود که اگ میخواستم سنتی باشم میومد جلو و مام شرایط خوبشو میدیدیم و 1 ماه بعد حداکثر عقد میکردیم.
    اونموقع ک خب نشون نداده بود مشکلشو..!!!
    منظورم این بود ک اگه کاملا سنتی بود شاید تو دردسر بیشتری میافتادم..

    - - - Updated - - -

    و جالبش اینه ک با بقیه اصلا اینطوری نیست و با تحقیق و این داستانام مشخص نمیشد..
    فقط روو من اینجوریه..زیادی حساسه..
    مثلا تو خانواده و محل کار و محل زندگیش همه به یه آدم معقول و سالم میشناسنش...همه تعریف میکنن..
    نمیدونم چرا رفته رفته با من اینطوری شد...!!

  6. 2 کاربر از پست مفید keysun تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (دوشنبه 19 اسفند 92), پونه (دوشنبه 19 اسفند 92)

  7. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    کلی برات نوشتم ولی نمیدونم چی شد،دیگه خلاصه میگم
    من کاملا درک میکنم و نمونه بارزش رو هم دیدم،و جالب اینجاست چون قبل از ازدواج بوده به دختر گفته هرچی تو بگی انجام میدم من میدونم مقصر بودم و ... ولی اینا همه در حد حرف بوده.
    ازدواج اشتباه اینه همدیگه رو یکبار ببینن و عقد،ولی درستش اینه با در جریان قرار دادن خانواده ها و اقدام رسمی زمانی رو برای شناخت بذارن،الان شما هم توی همین مرحله هستی نامزد کردید و زمان شناختتون هست،پس خدارو شکر کن.اولا عجولانه تصمیم نگیر ولی ساده از این اتفاق نگذر و حتما از راه اصولی پیگیر باش،احساس و دوست داشتنت قابل درکه ولی این شکاکی خواه ناخواه روی روح و روان خودت تاثیر میذاره،این باعث میشه دچار استرس بشی به خاطر خطای نکرده،یا حس کنی همیشه تحت کنترلی و حریم نداری،پس حتما پیگیر باش
    ویرایش توسط asemaneabi222 : دوشنبه 19 اسفند 92 در ساعت 10:45

  8. 2 کاربر از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 19 اسفند 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 19 اسفند 92)

  9. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 93 [ 19:07]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    88
    سطح
    1
    Points: 88, Level: 1
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آره...کاملا همینطوره...خیلی دوسش دارم ولی واقعا دیگه تو رابطه کم کم دارم احساس خفگی میکنم...منم داره از لحاظ روحی بهم میریزه..
    دیگه زدنشم که نو علی نور بود..

  10. 3 کاربر از پست مفید keysun تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (دوشنبه 19 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 19 اسفند 92), پونه (دوشنبه 19 اسفند 92)

  11. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط keysun نمایش پست ها
    راستش خصوصیات مثبت ایشون و نوشتم قبلا...صفحات قبلو ببین..
    علاوه بر اونا مهربونه خیلی...خیلی دوسم داره..واقعا از لحاظ خیانتی و این داستانا از چشام بیشتر اعتماد دارم...اهل هیچ بدی ای نیست..رفیق بازیو چه میدونم دود و الکل وهیچی...کنارش بهم خیلی خوش میگذره..باهاش آروممو ....

    من منظورم ازینکه بره خاستگاری قبولش میکنن این بود که اگ میخواستم سنتی باشم میومد جلو و مام شرایط خوبشو میدیدیم و 1 ماه بعد حداکثر عقد میکردیم.
    اونموقع ک خب نشون نداده بود مشکلشو..!!!
    منظورم این بود ک اگه کاملا سنتی بود شاید تو دردسر بیشتری میافتادم..

    - - - Updated - - -

    و
    این که چشمات کم کم باز میشه و داری سعی میکنی احساسات کم رنگ تر کنی کار خیلی خوبی هست
    کاری به تحلیل خصوصیات خوب و بد شما و ایشون ندارم کلی میگم
    دوست عزیزم تو دوران نامزدی و دوستی پنهان کاری بیشتر هست و قول و قرار و عده وعید خیلی زیاد تر و همه افراد هم با هم مهربونن و همه تو این دوران از کنار هم بودن حس خوبی دارن
    جذابیت و کشش جنس مخالف طبیعی و تو این دوران تو اوجش علی الخصوص اگه سنت کم باشه و سابقه رابطه قبلی هم نداشته باشی ....

    میدونی اینکه اشنایی سنتی باشه و یا دوستی ... به فرهنگ خانواده و تعریف حریم زن و مرد و محرم و نامحرم تو ان فرد و خانواده بر میگرده هیچ کدومش هم ضمانت نمیکنه که خوش بخت یا بدبخت بشی
    این جمله را تو یک جمعی از یک دکتر روانشناس خیلی معروف و خوبی شنیدم که از ایشون در مورد ازدواج سوال کردند ایشون یک همچین جمله ای به کار برد که هیچ وقت سعی نکنید به تنهایی خودتون طرف مقابلتون بشناسید چون احتمال به خطا رفتنتون هست
    میگفت حتما حتما یک روانشناس خوب پیدا کنید و ازش مشاوره بخواهید ان چیزهایی میبینه و میفهمه که شما به راحتی نمیبینید و نمیفهمید
    میدونی شاید اگه یک سال پیش حتی فقط صرف مشاوره پیش یک دکتری میرفتی همون جلسات اول بهت میگفت این اقا احتمال یک اختلال داره یا حتی خودت ممکن مشکلی داشته باشی
    ببین به قول خودت مساله شناخت درست هست
    اما چرا گاهی هزینه به این زیادی برای شناختمون باید بدهیم؟؟؟؟؟
    یک سال و نیم زمان بگذاری دل ببندی روح و روانت بهم بریزه ......
    الان تو تالار ببین هستن دخترهایی که دو سال یا بیشتر همین طور نامزد موندن همه دنیا هم بهشون میگن باید دل بکنی اما نمیتونن و دوباره اشتباهشون ادامه میدهن ...

    تا جایی که میدونم وقتی احتمال یک اختلال وجود داره با ازمونهایی که وجود داره از طرف تست میگیرن
    اگه دکتر از ایشون و خودت تست گرفت درصد اختلال و مشکل بپرس و بپرس چه مدت درمانش طول میکشه؟ اصلا درمان داره؟
    ارزش وقت گذاشتن را داره؟
    خودت تو این دوران چه قدر تخریب میشی؟
    چند درصد اصلا درمان میشه ؟ قابل برگشت هست؟

    برات ارزوی موفقیت دارم
    زندگی باید کرد
    گاه با تلخی راه , گاه با یک گل سرخ
    گاه با یک دل تنگ
    گاه باید رویید در میان باران
    گاه باید خندید با غمی بی پایان


  12. 3 کاربر از پست مفید پونه تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (دوشنبه 19 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 19 اسفند 92), آویژه (دوشنبه 19 اسفند 92)

  13. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 آبان 94 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1392-7-10
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    2,069
    سطح
    27
    Points: 2,069, Level: 27
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 51 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.
    من نظر دوستانو خوندم وفک میکنم راهنماییشون خیلی خوب بود ولی چیزی بنظرم رسید که گفتم بگم و بد نیست،نمیتونم نظر کارشناسی بدم و اینکه چقد رفتارای ایشون بیماری رو تایید میکنه (بررسی کارشناسی لازمه) اما من حس میکنم این رفتارای بشدت کنترل گرایانه ایشون بخاطر ترس خیلی خیلی زیادش از از دست دادن شماست،اینی که گفتین خانواده از لحاظ تحصیلات،مالی بالاترن وعلاوه به اینکه خیلی موافق نبودن واون چیزی که خاله قزی درباره بدبینی مردا گفت واینکه شما گفتین فقط رو من انقد حساسه ،این فکرو بذهنم رسوند که نامزد شما با توجه به چیزایی که همش داره تو جامعه میبینه دائم وخیلی عادی شده با خودش فک میکنه نکنه دوستاش مخشو بزنن که تو بهتر از این گیرت میومد ،نکنه تو دانشگاه یکی که از من بالاتره از دست من درش بیاره نکنه به این نتیجه برسه که بهتر از من لیاقتشه ومنو ول کنه و نکنه ....(چون عقد نکردین ومطمئن نیست از بدست اوردنتون بیشتر استرس داره )در نتیجه بشدت کنترل میشید تا این اتفاقای تو ذهنش نیوفته.منظورم اینه که اگه یه درصد بیماری هست شرایطتتون مزید علت شده،این نظر من بود شایدم درست نباشه .
    اما..........به هیچ وجه چشاتو نبندین حالا که خانواده حامی ای هم داری واقعا مطمئن شو وبعد ادامه بده
    با ارزوی بهترین ها برات
    ویرایش توسط solyyy : دوشنبه 19 اسفند 92 در ساعت 12:55

  14. کاربر روبرو از پست مفید solyyy تشکرکرده است .

    khaleghezey (دوشنبه 19 اسفند 92)

  15. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 93 [ 19:07]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    88
    سطح
    1
    Points: 88, Level: 1
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی solyyy خودشم همینو میگه...همش میگه میترسم دوستات روت تاثیر بذارن .. یا گول بخوری .. بری از زندگیم...
    ولی من همیشه میگم خب منکه بچه نیستم...تورو انتخاب کردم...با توام...هیچی ک تاحالا از من ندیده...!!!
    آیا بازم این ترس طبیعیه...؟؟؟
    خودش همیشه میگه مطمین شم ک تو مال منی .. عقد کنیم بخدا درست میشه همش...
    ولی من میترسم...
    اگ نشه چی؟؟؟؟؟

    حالا باهاش صحبت کردم ک حتما بریم پیش مشاور..
    اونم قبول کرد...
    حالا ایشالا ک جواب بده...
    تا وقت مشاورم زیاد مونده البته به پیشنهاد پونه ی عزیز اسمم و توی کنسلی ها دادم..ایشالا زودتر بشه..
    ولی اگ تا بعد عید طول کشید باید ببینم رفتارش و تا اون موقع چقدر تغییر میده..
    منم بدجور ترسوندمش آخه..اینکه میرم از زندگیتو .. تمومش میکنمو...امیدوارم جواب بده فقط..

  16. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 93 [ 19:07]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    88
    سطح
    1
    Points: 88, Level: 1
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    احساس میکنم دیگه مثل قبل برام نیست ... دوسش ندارم...
    خیلی التماس میکنه که بیتو میمیرمو یه وقت ولم نکنی و کمکم کن اگ چیزیمه خوب شم و این حرفا....
    میترسم اگ به جدا شدن برسه خیلی عذاب بکشه....
    خیلی فکرم درگیره...

  17. #40
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود دگربار بانو keysun

    فکر کنم شما الان ذهنتون بیش از اندازه بهش فشار آوردین و نیاز به استراحت داره خواهشا اول خودتون رو یکمقدار آروم کنین.

    فکر کنم دقیقا در مورد خصوصیاتتون خوب توضیح دادین الان به همون حالت انفجار رسیدین.این حالت که شما دارین تحمل نیستش به این حالت و رفتار شما میگن رفتار منفعلانه لینکش رو واست میزنم برین حتما بخونین.

    من دوتا پیدا کردم:
    چگونه منفعل نباشیم؟
    چگونه منفعل نباشیم؟

    اینا هم تاپیک های she هستش.

    مشاوره تخصصی با جناب sci

    مشاوره تخصصی با جناب sci ادامه

    شما اولا این لینک ها رو حتما مطالعه کن.

    ولی اگه نظر منو بخوایید موضوع شما یکمقدار زیادی حساس هستش.شما اگه بتونید قبلا هم گفتم اشتراک بگیرین انجمن آزاد خیلی بیشتر بدردتون میخوره و چون هرماه هم دوبار کارشناسا نظر میدن خیلی بهتره و اینکه مشکلتون خصوصی هستش و بجز خودتون و مدیرای سایت فرد دیگری نمیتونه تایپیکتون رو ببینه. میتونی سه ماهه یا یکساله اشتراک بگیری

    یادت نره حتما مقالات بخش رفتار جراتمندانه رو بخون خیلی کمکت میکنه و این مشکلت رو حل میکنه شما حق هایی که هر انسان برای خودش باید قائل بشه رو شما نادیده گرفتین و نتیجش میشه رفتار پرخاشگرانه ای که دارین
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
    ویرایش توسط khaleghezey : دوشنبه 19 اسفند 92 در ساعت 18:09

  18. کاربر روبرو از پست مفید khaleghezey تشکرکرده است .

    پونه (دوشنبه 19 اسفند 92)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 تیر 96, 19:57
  2. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  3. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.