پونه جان مرسی..
خودمم ترسم اینه که یه موقع الان احساسم غلبه کنه و بعدا
پشیمون شم...
حالا ایشالا که درست بشه..
مام نامزدیم..محرم نیستیم..آره.
تشکرشده 23 در 12 پست
پونه جان مرسی..
خودمم ترسم اینه که یه موقع الان احساسم غلبه کنه و بعدا
پشیمون شم...
حالا ایشالا که درست بشه..
مام نامزدیم..محرم نیستیم..آره.
پونه (یکشنبه 18 اسفند 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)