مرسی...راستش خودمم نظرم مثل آویژه است...
شاید ارزش یه فرصت دیگه رو داشته باشه...
فکر کنم باید ببینم تا وقت مشاوره میتونه تغییری توی خودش بده یا نه...!!!
خودش که اینجوری میگه...
انشاالله بشه...خیلی استرس و ناراحتی دارم...
همش تو این سایت و اون سایت میخونم که این مشکل دققا چیه و اصلا میشه کامل درمان شه یا نه..!!
همش میترسم برگرده به حالتهای قبلش...
خلاصه برام دعا کنید که حل شه...تو شرایط خیلی بدیم..
مینویسم که چی شد بالاخره...
و مرسی از همه ی شما....
چون به هیچ آشنایی نمیتونستم بگم حرفهاتون خیلی کمکم کرد..
ممنونم..![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)