دوستان میگند برو یکی رو بدبخت کن و با خودت....
من بهت میگم، شما تمام علائم کلینیکال افسردگی در سطح پیشرفته رو داری شما اول باید این مورد رو مو شکافی کنی تا ببنی مشکل دقیق چیه. مشکل هم دوستی و قهر و آشتی با دختر های دیگه نیست، حاد تر از این حرفاست.

اینکه خواهر گرامیتون با شما مشکل داره باید بررسی بکنید، حالا اگر هم خواهر شما هم ازدواج کرده باشند باز هیچ چیز جای حمایت افراد فامیل رو نمیتونه نادیده بگیره ( درسته خیلی از فامیل ها هم نبودشون بهتر از بودنشون هست ) با این حال اگر خواهرتون نمیخواد شما رو ببینه آیا ازش احوالشو میپرسید ؟ ممکنه بگه چیزی لازم نداره یا فحش بده، شما باید کوتاه بیاید من برچسب رو کسی نمیزنم ولی یه سوال از خودت بپرس، آدم خوبی هستی ؟

شما اگر خودت رو دوست نداشته باشی و ندونی چطور محبت بکنی چطور میتونی ازدواج بکنی ؟

شما از زندگیت لذت نمیبری چون هدفی برای خودت تعیین نکردی لااقل کردی بعد تهش رسیدی فهمیدی پوچه، فعلا سرت رو با ورزش گرم کن -- دقیقا مثل این میمونه که بخوام یه معتاد رو بکشونم بگم باید برام 100 تا پشتک بزنی. مجبوری انجام بدی.

خوشت بیاد یا نیاد فرقی نمیکنه، عزیز مشکل اصلی خودتی.