سلام خب باهاش صحبت کنید و کاملا براش توضیح بدید
حرف زدن خیلی بهتر از عصبانیته
گذشته که دیگه گذشته الان باهم یه قرار بذارید و کامل براش توضیح بدید و احساس واقعی تون رو بگید
تشکرشده 3,304 در 1,073 پست
سلام خب باهاش صحبت کنید و کاملا براش توضیح بدید
حرف زدن خیلی بهتر از عصبانیته
گذشته که دیگه گذشته الان باهم یه قرار بذارید و کامل براش توضیح بدید و احساس واقعی تون رو بگید
khaleghezey (دوشنبه 16 دی 92), shorosh1 (دوشنبه 16 دی 92), toojih (دوشنبه 16 دی 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)