سوای قضیه مهریه من الان بیشتر از بعد عاطفی تحت فشارم . واقعا برام قابل هضم نیست .
با توجه به اینکه میدونه من خیلی دوستش دارم داره رو حرفش پافشاری میکنه و هیچ دلیل منطقی جز اینکه تو این حرفارو بهم زدی و من دیگه دوست ندارم به من ارائه نمیکنه .
تشکرشده 8 در 5 پست
سوای قضیه مهریه من الان بیشتر از بعد عاطفی تحت فشارم . واقعا برام قابل هضم نیست .
با توجه به اینکه میدونه من خیلی دوستش دارم داره رو حرفش پافشاری میکنه و هیچ دلیل منطقی جز اینکه تو این حرفارو بهم زدی و من دیگه دوست ندارم به من ارائه نمیکنه .
تشکرشده 279 در 146 پست
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)