
نوشته اصلی توسط
shorosh1
سوای قضیه مهریه من الان بیشتر از بعد عاطفی تحت فشارم . واقعا برام قابل هضم نیست .
با توجه به اینکه میدونه من خیلی دوستش دارم داره رو حرفش پافشاری میکنه و هیچ دلیل منطقی جز اینکه تو این حرفارو بهم زدی و من دیگه دوست ندارم به من ارائه نمیکنه .
علاقه مندی ها (Bookmarks)