دختر تنهای عزیز منظورم جواب سوالت بود پرسیده بودی با دوست پسرم رابطه ی جنسی داشته باشم یا نــــــــــــــــــه؟؟؟؟
که منم خیلی راحت گفتم اون نه رو یه جا بزرگ بنویس بزن جلوی چشمت
یعنی برخلاف دوستان و کارشناسهای محترم و باسواد و با تجربه جواب سوال شما دقیقا اون یک کلمه هست
عزیزم شما سنت کم نیست که بخوایم برات توضیح بدیم چرا نه،30 ساله هستی و خانم مهندس

پس در حد خودت ،سنت ،تحصیلاتت ،جایگاهت و اصالت خانواده ت برای خودت ،جسمت و روح ارزشمندت،حسابی ارزش قائل باش
هیچ موجودی توی این دنیا ارزش اینو نداره یک دختر اول از همه آ
رامشش و بعد از اون شرافتش رو زیر سوال ببره،شما اگه روابط جنسی برات عادی بود هرگز صیغه نمیخودی ،پس پایندی،فقط عذر میخوام عزت نفست خیلی خیلی خیلی پایینه یعنی درواقع تنهایی بهونه است مشکل اصلی شما ضعف عزت نفست هستش که اون هم قابل حله.
قضاوت کردن درست نیست ولی میشه تا حدودی حدس زد اون آقای دوست پسر شما هیچ هدفی از ارتباط با شما نداره ،نه برای اینکه یه بستی هم براتون نمیخره برای اینکه بلد نیست مثل یه مرد جنتلمن و با شخصیت با یه خانوم رفتار کنه و توی ماشین دیدار نداشته باشه،پس اگه خیلی بهشون وابسته نیستی رابطه ات رو سریع قطع کن،حیفه شما که هم جایگاه اجتماعی خوبی دارید هم نجیب هستی با یه انسانی که برای وقت ارزشمندی که براش میذاری هم حرمت قائل نیست، باشی.
علاقه مندی ها (Bookmarks)