متوجه بودم که توی متن گفته بودی از نظر خانوادگی و فردی اوکی هستی و زندگی معمولی خوبی داری.
ولی نمی دونم چرا می گی ازدواج نمی کنی؟
سی سال سن زیادی برای ازدواج نیست.
شاید روانشناس شما متبحر نبوده. به نظر من که پیدا کردن روانشناس خوب، از پیدا کردن پزشک خوب سخت تره.
کتاب در این زمینه ها خوندی؟
کلا چه کارهایی برای خودت کردی؟ (منظورم در این مورد هست)
واقعا حیفه که یک دختر سالم و خوب را دو دستی تقدیم کسی کنی که بخواد استفاده جنسی کنه، داغونش کنه و بره.
دلم می خواد راهت را پیدا کنی و خوشبخت بشی.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)