به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 86
  1. #51
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    شما با روانشناست به اختلاف خوردی ( درست متوجه نشدم در مورد اون آقای روانشناس چی گفتی) میگی بعدش افسرده شدم.
    فکر می کنی یکی باهات رابطه جنسی برقرار کنه و بره، راه داره و راحت کنار می آیی؟
    می دونی تو 26 سالگی هم یک روانپزشک گفت برو رابطه سکس داشته باش و خودت اسیر نکن
    زمان دانشجویی هم یک روان پزشک دیگه همین گفت ......

    من که سر در نمیاوردم
    این اقای دکتر روانشناس اخری هم موقعی که به ایشون مراجعه کردم کاملا افسرده بودم و با خود ارضایی هم مشکل زیادی داشتم
    ایشون بعد چند ماه گفت دیگه نیا و ایمیل هامم جواب نداد
    داستان مفصلی داره ...خودمم کمی وابسته شذه بودم ....خیلی اذیت شدم تا فراموش کردم....
    چند تا دکتر بهم معرفی کردن
    تا فروردین وقتشون پر..... تازه میگن اسفند زنگ بزن تا سال دیگه وقت بدهیم
    یک حانم دکتر هم معرفی کردن گفت تا اخر بهمن پر هست

  2. #52
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    باطرزتفكرونكرشى كه دارى قطعاكارت به روابط جنسى متعددوتبعات آن خواهدكشيد؛بين عزت نفست وبروبال دادن به ميل جنسى به جاى كنترل آن درتعارض هستى وبااين طرزفكرجلوبرى ازهم اكنون بيداست كه عزت نفسى باقى نخواهد ماند؛دركلام شماذلت براى دريافت خدمات مادى درحدحتى يك بستنى كه جسمت راعوض بدهى آنهم باوجودعدم نيازمالى خبرازآسيب جدى واردآمده به عزت نفستان مى دهد





  3. 8 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    amirmahmood (جمعه 06 دی 92), sanjab (جمعه 06 دی 92), فرهنگ 27 (جمعه 06 دی 92), واحد (شنبه 07 دی 92), مارتا63 (جمعه 06 دی 92), مصباح الهدی (جمعه 06 دی 92), تازه نفس گرفته (جمعه 06 دی 92), شیدا. (جمعه 06 دی 92)

  4. #53
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها
    باطرزتفكرونكرشى كه دارى قطعاكارت به روابط جنسى متعددوتبعات آن خواهدكشيد؛بين عزت نفست وبروبال دادن به ميل جنسى به جاى كنترل آن درتعارض هستى وبااين طرزفكرجلوبرى ازهم اكنون بيداست كه عزت نفسى باقى نخواهد ماند؛دركلام شماذلت براى دريافت خدمات مادى درحدحتى يك بستنى كه جسمت راعوض بدهى آنهم باوجودعدم نيازمالى خبرازآسيب جدى واردآمده به عزت نفستان مى دهد
    اخه چرا حرفم اشتباه برداشت میکنید؟
    من حاظرم جسمم به خاطر بستنی بدهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خدای من ....
    اگه این طوری بود می رفتم زن خیابانی میشدم........
    این همه چند سال هزینه مشاوره هم نمیدادم......

  5. #54
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 مرداد 96 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1392-8-30
    نوشته ها
    285
    امتیاز
    4,535
    سطح
    42
    Points: 4,535, Level: 42
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    400

    تشکرشده 440 در 186 پست

    Rep Power
    41
    Array
    حالا جدا از این حرفها...
    فکر میکنی چرا خاستگار نداشتی تا حالا؟
    اخلاقت چه تیپیه؟

  6. #55
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array


    نكته مهم

    شما اگرخواستگار برايت اومدحتماً بايد نوع نگاهت به قبل از ازدواج و رابطه جنسى و روابطى كه طبق آن داشته اى را بيان كنى و از او هم بپذيرى كه روابط متعدد مى داشته ، و در زندكى با شما هم طبق مجوزى كه داره بتونه زنان ديگرى راصيغه كند و اعتراض نداشته باشى،چون براى امروزخودت اين را مجاز مى دانى،براى همسر آينده ات هم مجاز بدان كه اگرشما براش كافى نبودى از اين مجوز بهره ببرد





  7. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 06 دی 92), واحد (شنبه 07 دی 92)

  8. #56
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خانوم مجرد نمایش پست ها
    حالا جدا از این حرفها...
    فکر میکنی چرا خاستگار نداشتی تا حالا؟
    اخلاقت چه تیپیه؟
    ن گاهی لاغر گاهی چاقم ....
    قدم خوب

    در کل معمولی ام خودم راضی ام واقعا ظاهرم دوست دارم
    ادم خون گرمی ام
    چادری لم و اهل ارایش نبودم
    دارم وزن کم میکنم و کم کم چادر میگدارم کنار و میخواهم ارایش هم خیلی کم شروع کنم من ریادی ساده میگردم خوب نیست در این حد!!!!!!
    خیلی ها تا سنین بیشتر از من شاید هم تا اخر عمر ازدواج نمیکنن من پدیرفتم و این عیب نمیدونم تو خودم
    هرچند اینجا هم خیلی ها برداشت های عجیب غریب از من میکنن ....
    تمام پولم هزینه خودم کردم مشاور خیلی رفتم کلاس دانشگاه .....
    بعد به من میگن خودت در مقابل یک بستنی میفروشی !!!!!!!
    دلم میشگنه ... ادم وقتی جاش گرم از سرمای دیگران هیجی نمیفهمه ....

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها
    نكته مهم

    شمااكرخواستكاربرايت اومدحتمابايدنوع نكاهت به قبل ازازدواج ورابطه جنسى وروابطى كه طبق آن داشته اى رابيان كنى وازاوهم ببذيرى كه روابط متعدد مى داشته؛ودرزندكى باشماهم طبق مجوزى كه داره بتونه زنان ديكرى راصيغه كندواعتراض نداشته باشى؛جون براى امروزخودت اينرامجازمى دانى؛براى همسرآينده ات هم مجازبدان كه اكرشمابراش كافى نبودى ازاين مجوزبهره ببرد
    متشکرم فرشته عزیز
    من هم طرز تفکر شما را اصلا نمیفهمم ... شاید شما مشکلات مجردی جنسی و تنهایی را اصلا نچشیدی که راحت قضاوت میکنی
    به امید اینده ای که شاید اصلا نباشه حال را از خودم نمیگیرم....
    ادم مجرد جسمش مال خودش و تعهدی به همسر نداشته نداره هر چند من با هوس رانی بی بنذ باری و حرام و تعدد روابط مخالفم ......
    ویرایش توسط پونه : جمعه 06 دی 92 در ساعت 17:44

  9. 4 کاربر از پست مفید پونه تشکرکرده اند .

    majid_k (جمعه 06 دی 92), میشل (جمعه 06 دی 92), مصباح الهدی (جمعه 06 دی 92), خانوم مجرد (جمعه 06 دی 92)

  10. #57
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    دوستان از نظر من جای نگرانی نیست،

    مشکل اینجاست که دختر تنها چندسال در معرض تفکر اشتباهی بوده که از اونجائیکه روانشناس ها پشت اون تفکر بودن، همینکه تا حالا هم عملیش نکرده، معنیش اینه که اصولی در این دختر هست که مانع میشه.

    دختر تنهای عزیزم،

    انجمنی که درش هستی کاملا نظریه روانشناس هایی که عقیده داشتن راه حلت رابطه جنسی هست رو رد میکنه. یه مدت که اینجا باشی، تو هم با ما همسو میشی.

    لطفا بیشتر با ما باش، تاپیک های انجمن رو مطالعه کن. مثلا اینها:

    http://www.hamdardi.net/thread-17296.html
    http://www.hamdardi.net/thread-25882.html

    چندماه که تو همدردی باشی، وقتی بیای و این تاپیک رو بخونی، خیلی بهتر متوجه منظور ما میشی.

    در ضمن عزیزم، ما همه دوستت داریم و نگران زندگیت هستیم. اگه اینطور نبود، اگه برامون مهم نبودی، کسی برات پست نمیذاشت. پس اگه جایی یه سوء تفاهم هایی پیش میاد، لطفا ازمون دلشکسته نشو خانومم.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  11. 5 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    majid_k (جمعه 06 دی 92), واحد (شنبه 07 دی 92), مارتا63 (جمعه 06 دی 92), مصباح الهدی (جمعه 06 دی 92), شیدا. (جمعه 06 دی 92)

  12. #58
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط میـشل نمایش پست ها
    دوستان از نظر من جای نگرانی نیست،

    مشکل اینجاست که دختر تنها چندسال در معرض تفکر اشتباهی بوده که از اونجائیکه روانشناس ها پشت اون تفکر بودن، همینکه تا حالا هم عملیش نکرده، معنیش اینه که اصولی در این دختر هست که مانع میشه.

    دختر تنهای عزیزم،

    انجمنی که درش هستی کاملا نظریه روانشناس هایی که عقیده داشتن راه حلت رابطه جنسی هست رو رد میکنه. یه مدت که اینجا باشی، تو هم با ما همسو میشی.

    لطفا بیشتر با ما باش، تاپیک های انجمن رو مطالعه کن. مثلا اینها:

    http://www.hamdardi.net/thread-17296.html
    http://www.hamdardi.net/thread-25882.html

    چندماه که تو همدردی باشی، وقتی بیای و این تاپیک رو بخونی، خیلی بهتر متوجه منظور ما میشی.

    در ضمن عزیزم، ما همه دوستت داریم و نگران زندگیت هستیم. اگه اینطور نبود، اگه برامون مهم نبودی، کسی برات پست نمیذاشت. پس اگه جایی یه سوء تفاهم هایی پیش میاد، لطفا ازمون دلشکسته نشو خانومم.
    متشکرم از درک بالات میشل عزیز.............
    پس چرا هر روان پزشک . روان شناسی دیدم (90 درصدشون هم خیلی خیلی مذهبی بودن خیلی زیاد ) گفتن سکس داشته باش ؟
    میشه هر کسی پست میگذاره تحصیلاتش هم بگه؟
    یک سوال دیگه :اگه ده سال دیگه هنوز هم شوهر نکرده باشم به خودم نمیخندم که چرا حداقل از جوونی ام و زیبایی ام استفاده نکردم؟
    موضوع من الان این اقا نیست متقاعد شدم این اقا با این خساست شان من نیست....
    (فکر میکردم خودم پر توقع شدم ... دیدم نه نیاز واقعی روحی ام هست و باید جذی بگیرمش...)
    سکس برام یک ارزو شده
    (تو را خدا پست نگذارید که هوس بازی و.....)
    اصلا بزرگنررین ارزوم شده همین
    البته سکس درست یعنی شان من رعایت بشه ارزشمند باشم محبت باشه نه مثل زن هرزه...
    همه رندگی ام بر اثر این فکر داغون شده....
    چه قدر بی محبت رندگی کنم؟
    تعارض شدیدی بین دین و اجنماع و... پیدا کردم خسته ام
    خسته ار دعایی که بی اجابت رها شد
    خسته از نجابتی که جز افسردگی نتیجه ای نداشت....
    گاهی زیاد غر میزنم جدی نگیرید گاهی حالم خوب نیست با خدا هم دعوام میشه
    پست نگذارید که نجابت فلان و بسان...
    اما واقعا حتی پسرهای خانوده های مدهبی هم دختر با صورت ساده و چادری بی ارایش نمیپسندن
    این همه تلاش برای درس و کار و... فایده نداشت
    کنار خونه بی خاصیت ننشستم
    ادم گاهی دوست داره یکی بهش بگه دوست دارم گاهی فقط همین!!!!!!!!!!!!!!!
    خودم برادر دارم ....
    ویرایش توسط پونه : جمعه 06 دی 92 در ساعت 18:29

  13. 5 کاربر از پست مفید پونه تشکرکرده اند .

    majid_k (جمعه 06 دی 92), meinoush (پنجشنبه 10 اردیبهشت 94), واحد (شنبه 07 دی 92), میشل (جمعه 06 دی 92), شیدا. (جمعه 06 دی 92)

  14. #59
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    دختر تنهای عزیز منظورم جواب سوالت بود پرسیده بودی با دوست پسرم رابطه ی جنسی داشته باشم یا نــــــــــــــــــه؟؟؟؟
    که منم خیلی راحت گفتم اون نه رو یه جا بزرگ بنویس بزن جلوی چشمت
    یعنی برخلاف دوستان و کارشناسهای محترم و باسواد و با تجربه جواب سوال شما دقیقا اون یک کلمه هست
    عزیزم شما سنت کم نیست که بخوایم برات توضیح بدیم چرا نه،30 ساله هستی و خانم مهندس
    پس در حد خودت ،سنت ،تحصیلاتت ،جایگاهت و اصالت خانواده ت برای خودت ،جسمت و روح ارزشمندت،حسابی ارزش قائل باش
    هیچ موجودی توی این دنیا ارزش اینو نداره یک دختر اول از همه آرامشش و بعد از اون شرافتش رو زیر سوال ببره،شما اگه روابط جنسی برات عادی بود هرگز صیغه نمیخودی ،پس پایندی،فقط عذر میخوام عزت نفست خیلی خیلی خیلی پایینه یعنی درواقع تنهایی بهونه است مشکل اصلی شما ضعف عزت نفست هستش که اون هم قابل حله.
    قضاوت کردن درست نیست ولی میشه تا حدودی حدس زد اون آقای دوست پسر شما هیچ هدفی از ارتباط با شما نداره ،نه برای اینکه یه بستی هم براتون نمیخره برای اینکه بلد نیست مثل یه مرد جنتلمن و با شخصیت با یه خانوم رفتار کنه و توی ماشین دیدار نداشته باشه،پس اگه خیلی بهشون وابسته نیستی رابطه ات رو سریع قطع کن،حیفه شما که هم جایگاه اجتماعی خوبی دارید هم نجیب هستی با یه انسانی که برای وقت ارزشمندی که براش میذاری هم حرمت قائل نیست، باشی.

  15. 3 کاربر از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده اند .

    sanjab (جمعه 06 دی 92), واحد (شنبه 07 دی 92), شیدا. (جمعه 06 دی 92)

  16. #60
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط asemaneabi222 نمایش پست ها
    دختر تنهای عزیز منظورم جواب سوالت بود پرسیده بودی با دوست پسرم رابطه ی جنسی داشته باشم یا نــــــــــــــــــه؟؟؟؟
    که منم خیلی راحت گفتم اون نه رو یه جا بزرگ بنویس بزن جلوی چشمت
    یعنی برخلاف دوستان و کارشناسهای محترم و باسواد و با تجربه جواب سوال شما دقیقا اون یک کلمه هست
    عزیزم شما سنت کم نیست که بخوایم برات توضیح بدیم چرا نه،30 ساله هستی و خانم مهندس
    پس در حد خودت ،سنت ،تحصیلاتت ،جایگاهت و اصالت خانواده ت برای خودت ،جسمت و روح ارزشمندت،حسابی ارزش قائل باش
    هیچ موجودی توی این دنیا ارزش اینو نداره یک دختر اول از همه آرامشش و بعد از اون شرافتش رو زیر سوال ببره،شما اگه روابط جنسی برات عادی بود هرگز صیغه نمیخودی ،پس پایندی،فقط عذر میخوام عزت نفست خیلی خیلی خیلی پایینه یعنی درواقع تنهایی بهونه است مشکل اصلی شما ضعف عزت نفست هستش که اون هم قابل حله.
    قضاوت کردن درست نیست ولی میشه تا حدودی حدس زد اون آقای دوست پسر شما هیچ هدفی از ارتباط با شما نداره ،نه برای اینکه یه بستی هم براتون نمیخره برای اینکه بلد نیست مثل یه مرد جنتلمن و با شخصیت با یه خانوم رفتار کنه و توی ماشین دیدار نداشته باشه،پس اگه خیلی بهشون وابسته نیستی رابطه ات رو سریع قطع کن،حیفه شما که هم جایگاه اجتماعی خوبی دارید هم نجیب هستی با یه انسانی که برای وقت ارزشمندی که براش میذاری هم حرمت قائل نیست، باشی.
    متشکرم دوستان
    واقعا به این نتیجه رسیدم که با این اقا روابطم کم کنم و در خد تلفن باشه ان هم کم
    البته بهش اصلا وابسته نیستم اصلاااااااااااااااااااا
    قرار بود تو پابان نامه ام کمک کنه .......
    اما هنوز نمیدونم دنبال کس دیگه باشم یا نه؟
    هنوز مرددم

  17. 2 کاربر از پست مفید پونه تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (جمعه 06 دی 92), شیدا. (جمعه 06 دی 92)


 
صفحه 6 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 09 آبان 93, 00:59
  2. پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 خرداد 92, 17:19
  3. پیشنهاد رابطه جنسی دوست پسرم
    توسط parnaz89 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 03:58
  4. پیشنهاد رابطه جنسی دوست پسر و سردرگمی های دختر
    توسط ویدا@ در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 02 دی 91, 16:49
  5. رابطه جنسی با دوست پسرم و داشتن خواستگار جدید
    توسط الای در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 مرداد 91, 12:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.